اخبار محرمانه
اتفاقی خوب در انتخابات
جمعه 2 اسفند 1398 - 17:36:19
اخبار محرمانه - ایرنا / معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی در همه استان‌های کشور امروز بهره‌برداری شد و عملکردی 100 درصدی داشته است.
"جمال عرف" روز جمعه در جمع خبرنگاران درباره استفاده از سامانه‌های جدید الکترونیکی، افزود: با استفاده از این سامانه به نحو هوشمند مساله احراز هویت‌ها رصد می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون بهره‌برداری از این دستگاه‌ها در 31 استان کشور، عملکردی حدودا 100 درصدی داشته است.
رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: بنابراین دستگاههای الکترونیکی تاکنون به درستی کارشان را در احراز هویت ها انجام داده اند.
عرف گفت: کارکرد اصلی دستگاه‌های احراز هویت این است که بتوانیم همه مراکز شعب اخذ رای‌گیری را از مرکز رصد و کنترل کنیم.
معاون سیاسی وزیر کشور درباره میزان مشارکت مردمی اظهار کرد: طبق آمارها میزان مشارکت دو رقمی است و امید داریم با حضور حداکثری مردم، روزی باشکوه را در کشور رقم بزنیم.
وی ادامه داد: براساس آمار و اطلاعات، مشارکت خوبی در همه نقاط کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتیم و تمام تلاش ما و همکاران در وزارت کشور و نهادهای تابعه، معطوف به این است که این میزان مشارکت به حد مطلوب برسد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/250995/اتفاقی-خوب-در-انتخابات
بستن   چاپ