اخبار محرمانه
رسولی: به عنوان عضوی از جبهه اصلاحات در انتخابات شرکت می‌کنم
پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 21:31:43
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / رئیس ستاد مرکزی شورای عالی اصلاح‌‌طلبان گفت: به عنوان عضوی از جبهه اصلاحات به طور حتم در انتخابات فردا شرکت می‌کنم و به تعدادی از نامزد‌های معرفی شده مد نظر رای خواهم داد.
رسولی رئیس ستاد مرکزی شورای عالی اصلاح‌‌طلبان اظهار کرد: میزان مشارکت واجدین شرایط در انتخابات سراسری در فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی یک شاخص قابل اعتنا در اندازه گیری میزان رضایتمندی مردم در سیاست کشور و تسهیل کننده رابطه ملت با دولت است.
وی افزود: صرف نظر از قبول داشتن یا نداشتن این نظریه این برداشت یک مولفه مهم در ارزیابی قدرت ملی کشور مورد استفاده، تحلیل و ارزیابی قرار تحلیلگران قرار می‌گیرد.
رسولی ادامه داد: بر این اساس حالا که در آستانه روز دوم اسفند قرار داریم صرف نظر از تمام دلگیری‌های موجود در حوزه معیشت و اقتصاد باید بدانیم که این دلخوری‌ها مربوط به مسایل داخل کشور است و نباید جنگ اقتصادی بی امانی که کشور‌های عربی و آمریکایی برای ما رقم زده اند را فراموش کنیم.
رئیس ستاد مرکزی شورای عالی اصلاح‌‌طلبان بیان کرد: تمام آحاد جامعه که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند باید از حق رای خود استفاده کنند تا با مشارکت حداکثری در مسیر احقاق حقوق خود گام برداریم.
وی تاکید کرد: من به عنوان عضوی از جبهه اصلاحات به طور حتم در انتخابات فردا شرکت می‌کنم و به تعدادی از نامزد‌های معرفی شده مد نظر رای خواهم داد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/250665/رسولی--به-عنوان-عضوی-از-جبهه-اصلاحات-در-انتخابات-شرکت-می‌کنم
بستن   چاپ