اخبار محرمانه
منفی‌های امروز بازار بورس
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 16:58:10
اخبار محرمانه - تسنیم / سهامداران شرکت‌‌های سیمان اصفهان، نیرو کلر و گروه صنعتی سپاهان امروز در بورس و معامله‌گران انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های کشتیرانی دریای خزر، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و شیر پاستوریزه پگاه گلستان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 6 هزار و 634 واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 5 میلیارد و 141 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 3586 میلیارد تومان در یک میلیون و 838 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهد، بین‌المللی توسعه ساختمان و معادن بافق امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های سیمان اصفهان، نیرو کلر و گروه صنعتی سپاهان نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3661 میلیون ورقه به‌ارزش 2398 میلیارد تومان در 414 هزار نوبت، آیفکس 90 واحد رشد کرد و در ارتفاع 6206 واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه نوین، توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان و مبین وان کیش بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های کشتیرانی دریای خزر، بازرگانی و تولیدی مرجان کار و شیر پاستوریزه پگاه گلستان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/250048/منفی‌های-امروز-بازار-بورس
بستن   چاپ