اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد: هدف گذاری رسیدن به متوسط نرخ بیکاری در تدوین سند اجرایی اشتغال
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 12:17:04
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در تدوین سند اجرایی اشتغال کرمانشاه رسیدن به متوسط نرخ بیکاری کشور هدف گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در بیان دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال گفت: کاهش 2 و نه دهم درصدی نرخ بیکاری در پایان سال 97 و تداوم این روند کاهشی در سال 98 نشان از جهت گیری صحیح مسئولین استان در ایجاد اشتغال با بهره گیری از سند اجرایی اشتغال استان بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص تدوین سند اجرایی اشتغال سال 1399 و 1400 عنوان کرد: این سند با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی، مؤسسات و بانک های عامل، فرمانداران با رهنمود و حمایت استاندار کرمانشاه و معاون اقتصادی تدوین شده و بزودی در 600 نسخه چاپ و در اختیار قرار می گیرد.
وی همچنین تصریح کرد: هدف از تدوین سند اجرایی اشتغال سالهای 1399 و 1400 رسیدن به متوسط نرخ بیکاری کشور است.
عزیزی در خصوص کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان کرمانشاه عنوان کرد: در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همه مسائل اقتصادی، تثبیت و ایجاد اشتغال به ریاست شخص استاندار و یا معاون اقتصادی ایشان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، موسسات و بانک های عامل، صاحبان سرمایه و کارآفرینان مورد رصد و بررسی قرار می گیرد.
گفتنی است: از ابتدای سال جاری 36 جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در مرکز استان کرمانشاه با بیش از 500 مصوبه و بیش 200 جلسه در مرکز شهرستانهای تابعه به ریاست فرمانداران شهرستان های تابعه تشکیل و مسائل حوزه اشتغال را رصد نموده اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/249844/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کرمانشاه-خبر-داد--هدف-گذاری-رسیدن-به-متوسط-نرخ-بیکاری-در-تدوین-سند-اجرایی-اشتغال
بستن   چاپ