اخبار محرمانه
خونی تازه در رگ‌های شبکه نمایش خانگی؛ از «قورباغه» تا «آقازاده»
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 12:12:38
اخبار محرمانه - فیلم نیوز / با نزدیک شدن به پایان سال، شبکه نمایش خانگی فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد. سریال «هم گناه»، «قورباغه» و «آقازاده» تازه ترین تولیدات این رسانه هستند که به زودی وارد بازار می‌شوند.
بعد از پایان پخش «هیولا» و «نهنگ آبی»، مخاطب در انتظار آغاز فصل دیگری در شبکه نمایش خانگی بود. «مانکن» و «کرگدن» سریال‌های تازه از راه رسیده بودند که هر کدام برای قشر و مخاطبان خاصی ساخته شدند.سریال‌هایی که شاید بر خلاف پیش بینی، آن طور که باید انتظارات را برآورده نکردند.
واکنش‌های مخاطبان به سریال تازه منتشر شده نمایش خانگی هم اصلا مثبت نیست. «خوابزده» سیروس مقدم که از مدت‌ها قبل تبلیغات میدانی آن در سراسر شهر آغاز شده بود، هیچ تحولی نتوانسته در شبکه نمایش خانگی به وجود آورد و با گذشت چند قسمت، هنوز ارتباط مخاطب با قصه خاص آن ساده و یکپارچه نیست.
سریال دیگر این روزها، عاشقانه‌ «دل» است که در ابتدای پخش با انتقادها و نظرات منفی مواجه بود. «دل» اما یک مجموعه‌ طولانی 40 قسمتی است که تنها بخش اندکی از روایت آن به تصویر کشیده شده و قضاوت درباره آن زود است.
اما با پایان پخش «مانکن»، از هفته آینده قرار است «هم گناه» اولین سریال مصطفی کیایی وارد شبکه نمایش خانگی شود. گروه پر تعدادی از هنرمندان صاحب نام در لیست بازیگران این سریال قرار گرفتند و طبق شنیده‌ها با قصه اجتماعی متفاوت طرف خواهیم بود. حضور هدیه تهرانی و اولین همکاری پرویزپرستویی با شبکه نمایش خانگی، نکته کنجکاوی برانگیز این سریال است. پیش بینی می‌شود «هم گناه» ناجی شبکه نمایش خانگی در روزهای پایانی سال 98 باشد و تحول مهمی بر این وضعیت ایجاد کند.
دو سریال پر و سر صدای دیگر هم از سال نو وارد رقابت می‌شوند. «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمد زاده و سحر دولتشاهی و صابر ابر از مهم‌ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر است که اواسط بهار 99 توزیع می‌شود. هومن سیدی پس از کسب موفقیت‌های مهم برای «مغزهای کوچک زنگ زده»، اولین سریالش را سال گذشته جلوی دوربین برد. او با وسواس زیادی این سریال را ساخته و سریالش از فضای منحصر به فردی برخوردار است.
سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هم بهار سال آینده وارد بازار می‌شود. داستان جسورانه و جنجالی و حضور، امین حیایی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، سینا مهراد و نیکی کریمی که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند به موفقیت این مجموعه در شبکه نمایش خانگی کمک زیادی می‌کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/249653/خونی-تازه-در-رگ‌های-شبکه-نمایش-خانگی؛-از-«قورباغه»-تا-«آقازاده»
بستن   چاپ