اخبار محرمانه
پایداری و شورای ائتلاف با هم کنار آمدند!!!
سه شنبه 29 بهمن 1398 - 11:07:52 AM
اخبار محرمانه - نامه نیوز / شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، سهم پایداری را داد و به وحدت رسید. گفته می‌شود که فهرست جدید امروز اعلام خواهد شد.
فرصت زیادی تا انتخابات باقی نمانده و تغییر و تحولات در فهرست‌های جریان اصولگرا همچنان ادامه دارد. تازه‌ترین خبر آنکه اعضای جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به توافق رسیدند.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار نامه نیوز، شانا و پایداری عصر دیروز جلسه‌ای داشتند که تا پاسی از شب ادامه داشت. حضور نیروهای مختلف دو طیف، حداد عادل و برخی شخصیت‌های مطرح در جلسه دیروز موثر بود و این طور که معمول است توافق نهایی حاصل شد.
بر این اساس جبهه پایداری لیست جداگانه‌ای نخواهد داشت اما سهمی از لیست ائتلاف نیروهای انقلاب خواهد گرفت. طبق توافقات قبلی قرار بود که 6 سهم از لیست سی نفره به پایداری داده شود اما هنوز معلوم نیست که جلسه دیشب در کمتر یا بیشتر شدن این عدد چه تاثیری داشته است.
به این ترتیب چند نفر از اعضای لیست ائتلاف حذف شده و اعضای پایداری جای آنان را خواهند گرفت. درباره تعداد و سهم دقیق پایداری اطلاعی در دست نیست اما گفته می‌‎شود که حذفی‌های لیست شانا از گروه 12 نفره جوانان خواهد بود.
بر اساس شنیده‌ها لیست نهایی امروز اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است که یکی شدن لیست پایداری و شورای ائتلاف به معنی یک لیستی شدن اصولگرایان نیست و همچنان لیست عدالتخواهان و منصور ارضی در کار است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/248513/پایداری-و-شورای-ائتلاف-با-هم-کنار-آمدند!!!
بستن   چاپ