اخبار محرمانه
شاخص‌های منفی‌ امروز بورس
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 17:48:53
اخبار محرمانه - تسنیم / شرکت‌‌های داده گستر عصر نوین – های وب، گروه صنعتی بارز و پارس سرام امروز در بورس و معامله‌گران انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و صنایع غذایی مینو شرق در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 10هزار و 761واحدی به کار خود پایان داد و سرمایه تعداد 9میلیارد و 572میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 4717میلیارد تومان در 754هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های رینگ‌سازی مشهد، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و توسعه معادن روی ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های داده گستر عصر نوین – های وب، گروه صنعتی بارز و پارس سرام نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2878میلیون ورقه به‌ارزش 2543میلیارد تومان در 423هزار نوبت، آیفکس 139واحد رشد کرد و در ارتفاع 6054واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/247411/شاخص‌های-منفی‌-امروز-بورس
بستن   چاپ