اخبار محرمانه
مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بوم‌گردی می‌تواند تحول در حوزه اقتصاد و اشتغال لرستان ایجاد کند
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 16:12:25
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که توسعه لرستان روی ریشه تاریخی آن باید شکل بگیرد، گفت: «بوم گردی» می‎تواند تحول در حوزه اقتصاد استان ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، سید محسن دلبری امروز در سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان با اشاره به اینکه کارآفرین کسی است که یک خلأ را پیدا می‌کند و در همین عرصه فعالیت می‌کند، اظهارکرد: بایستی مزیت‌های لرستان شناسایی شود و در آن راستا کارآفرینان به کار گرفته شوند.
وی با بیان این که در گیلان مجموعه بوم گردی داریم که از خارج کشور برای حضور در آن وقت می‌گیرند، تصریح کرد: کارآفرینی با دانشکده و دانشگاه و معاونت حل نمی‌شود، کار و فکر به دست افراد است و این نیروها هستند که باید این عرصه را تقویت کنند.
مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری استان باید توسعه یابد چرا که بوم گردی می‌تواند تحول ایجاد کند، افزود: باید پکیج‌های سرمایه گذاری در استان تهیه شود، مدیران استان باید سرمایه گذار را به دفتر خود راه بدهند و مقررات زدایی کنند.
دلبری با اشاره به این که لرستان می‌تواند در گردشگری افتخارآفرینی کند، خاطرنشان کرد: گردشگری هم سرمایه کمی می‌خواهد و هم با فکر و اندیشه خیلی می‌توان کار کرد.
وی با بیان اینکه حوزه‌های کارآفرینی را باید به سمت ریشه‌های تاریخی مناطق ببریم، تصریح کرد: مجموعه کارکنان ادارات نیز باید در راستای مقررات زدایی فعال شوند.
مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه معتقدم در حوزه اشتغال و کار قبل از تسهیلات و سرمایه این فکر و اندیشه است که به ما کمک می‌کند، افزود: ما هم به نسبت وظایف خود قدم‌هایی در حوزه رونق اشتغال برداشته ایم اما هیچ دولتی به تنهایی قادر نیست این بار را به دوش بکشد.
دلبری تاکید کرد: فردی که سرمایه گذاری می‌کند و کارآفرین است برای ما محترم است و این مدیر است که خودش باید به دنبال رفع مشکل کارآفرینان برود نه اینکه افراد را پشت در اتاق خود نگه دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/247350/مدیرکل-دفتر-امور-استان‌های-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی--بوم‌گردی-می‌تواند-تحول-در-حوزه-اقتصاد-و-اشتغال-لرستان-ایجاد-کند
بستن   چاپ