اخبار محرمانه
اولین حضور اون در انظار عمومی پس از شیوع کرونا
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 11:40:25
اخبار محرمانه - اولین حضور اون در انظار عمومی پس از شیوع کرونا
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6071854
١٦٩
٠
باشگاه خبرنگاران / رهبر کره شمالی روز شنبه برای اولین بار پس از شیوع ویروس کرونا در انظار عمومی ظاهر شد.
به گزارش یاهو نیوز، بنابر گزارش‌های رسانه‌ای، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پس از 22 روز در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، در انظار عمومی دیده شد.
خبرگزاری دولتی کره شمالی گزارش داد کیم جونگ اون روز شنبه از مقبره کیم جونگ ایل، رهبر فقید کره شمالی، در سالروز تولد او بازدید کرد.
خبرگزاری دولتی کره شمالی گزارش داد کیم جونگ اون به تندیس رهبر پیشین این کشور ادای احترام کرد و این اولین حضور او در انظار عمومی پس از جشن‌های سال نوی چینی در 25 ژانویه محسوب می‌شود. مقامات بلند پایه دولت کره شمالی در این بازدید کیم جونگ اون را همراهی می‌کردند.
از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور چین، کره شمالی هیچ موردی از ابتلا به بیماری را گزارش نکرده است. اما رسانه‌های دولتی این کشور اعلام کردند دولت دوره قرنطینه برای افراد مشکوک به کرونا را تا 30 روز دیگر تمدید کرده است و انتظار می‌رود تمام نهاد‌های دولتی و خارجی ساکن در این کشور "بی قید و شرط" از این مورد تبعیت کنند.
ویروس کرونا از اواخر سال 2019 در شهر ووهان چین مشاهده شد و پس از آن در کشور‌های مختلف جهان نیز شیوع پیدا کرد. تاکنون بیش از 25 کشور نمونه‌هایی از ابتلا به این بیماری را گزارش کرده‌اند. اکنون طبق آمار‌های رسمی، این ویروس سبب مرگ بیش از 1600 نفر در چین شده و سازمان جهانی بهداشت در خصوص این بیماری هشدار داده است. با ابتلای 1843 نفر دیگر به ویروس کرونا در استان هوبی در حال حاضر تعداد افرادی که به این ویروس کشنده مبتلا هستند 56 هزار و 249 نفر است که 39 هزار و 447 نفر آن‌ها بستری هستند.
این در حالی است که بر اساس گزارش دولت چین، 849 نفر نیز سلامت خود را بدست آورده و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/247151/اولین-حضور-اون-در-انظار-عمومی-پس-از-شیوع-کرونا
بستن   چاپ