اخبار محرمانه
چه كساني خط راي عدم اعتماد را دنبال مي كنند؟
جنجال عدم اعتماد دور برگردان پايداري ها به سوي قدرت
دوشنبه 14 مرداد 1392 - 7:37:13 PM
اخبار محرمانه - يك روز از اعلام اسامي كابينه پيشنهادي حسن روحاني گذشته و واكنش هاي فراون و البته متفاوتي در اين مورد مطرح شده است.به گزارش سرويس تحليل اخبار سياسي سايت اخبار محرمانه ، بررسي واكنش ها و اظهارنظرهاي مطرح شده درباره كابينه نشان مي دهد كه فارغ از برخي نگراني ها كه از سوي برخي دلسوزان و برخي چهره هاي باسابقه اصولگرا در مورد كابينه مطرح مي شود ، برخي افراد ديگر از جمله برخي گروه هاي سياسي اهداف ديگري را از مخالفت ها با اعضاي كابينه پيشنهادي دنبال مي كنند. مداقه در اظهارنظرها و سابقه برخي افراد كه به مخالفت با گزينه هاي پيشنهادي مي پردازند نشان مي دهد كه خطي خاص با هدفي مشخص در ذهن اين افراد است. در ميان اين گروه ها تا كنون بيشترين مخالفت ها توسط طيف پايداري هاي مجلس و البته چهره هاي خارج از مجلس آنها صورت گرفته است.برخي تحليلگران معتقدند پايداري ها بنا دارند جلسات راي اعتماد به وزرا را پلي براي بازگشت خود به عرصه سياسي كنند . به بيان ديگر آنها بنا دارند تا با ليدر شدن در جريان عدم راي اعتماد به برخي وزرا از اين فرصت براي نشان دادن قدرت سياسي خود استفاده كنند.
حال آنكه اين طيف سياسي تا پيش از اين تلاش داشت تا با استفاده از ماجراي حضور احتمالي خاتمي در مجلس همين هدف سياسي را پيش ببرد.
اين همه در حالي است كه روساي قوا در نشست خبري پس از مراسم تحليف در سخناني اميدوار كننده از آغاز عصري جديد در روابط دولت و مجلس و و قوه قضاييه خبر داده و از تلاششان براي بازگشت وحدت به ميان سران قوا سخن به ميان آورده بودند .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/247/جنجال-عدم-اعتماد-دور-برگردان-پايداري-ها-به-سوي-قدرت
بستن   چاپ