اخبار محرمانه
​بازگشایی راه بیش از 1100 روستای استان اردبیل
جمعه 25 بهمن 1398 - 05:43:26
اخبار محرمانه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه 1163 روستای استان اردبیل که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، باز شد و تلاش برای بازگشایی راه 95 روستای دیگر ادامه دارد.
به گزارش مشرق ، علی رحمتی عصر امروز در جریان بازدید از عملیات برف‌روبی راه‌های روستایی شهرستان خلخال، اظهار کرد: طی 72 ساعت گذشته راه 1163 روستای استان اردبیل که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود باز شد و تلاش راهداران برای بازگشایی راه 95 روستای دیگر ادامه دارد.
بیشتر بخوانید:
4 مفقود منطقه اسالم به خلخال پیدا شدند
غافلگیری در برف بعد از یک هفته آماده باش!
وی افزود: پس از قطع بارش برف، راهداران خلخال با به‌کارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی خود موفق به بازگشایی تعداد زیادی از راه‌های ارتباطی روستایی شدند که به علت بروز کولاک، بسیاری از این راه‌ها، دوباره مسدود شد که تداوم این وضعیت، کار را برای راهداران سخت کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: 110 اکیپ راهداری با 435 نفر نیروی انسانی و 286 دستگاه ماشین آلات در طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل به مردم و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.
رحمتی گفت: از مردم درخواست داریم اگر قصد گذر از جاده‌های کوهستانی استان را دارند تجیهزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه 141 و یا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/245910/​بازگشایی-راه-بیش-از-1100-روستای-استان-اردبیل
بستن   چاپ