اخبار محرمانه
انتقاد برخی اصولگرایان از شورای ائتلاف
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 21:43:20
اخبار محرمانه - انتقاد برخی اصولگرایان از شورای ائتلاف
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6063249
٥٧٢
٠
ایرنا / - قائم‌مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با تاکید بر این که وحدت تحمیلی نیست و تعهد دوجانبه است گفت: مصادره لیست توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با شکست مواجه شد.
"محمدجواد محمدی نوری" روز چهارشنبه با اشاره به نهایی شدن لیست جبهه پیشرفت با نام مجلس مردم از به نتیجه نرسیدن وحدت تحمیلی در شورای ائتلاف خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پس از یکسال جلسات و برنامه‌ریزی مورد نظر برخی مصادره‌کنندگان جریان اصولگرایی نهایتا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به تصور و خیال تحمیل وحدت به نامزدهای مطرح شده نتوانستند تا 23 بهمن حتی به اشتراکات اولیه برسند.
قائم‌مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت تاکید کرد: سران مشهور این شورا از همان روزهای آغازین درایت لازم برای حفظ نیروهای انقلاب و بست سازی لازم جهت دلگرمی آنان را نداشتند و این باعث شد تا لایه‌های مختلفی از اصولگرایی تشکیل شود.
محمدی نوری افزود: اشتباه استراتژیک دوستان عزیز ائتلاف این بود که تصور کردند می‌شود وحدت تحمیلی بوجود آورد در حالیکه تعهد دوجانبه لازمه وحدت و همدلی است.
این فعال اصولگرا گفت: هرگز برابر آنان قرار نگرفتیم بلکه از ظرفیت 5 ساله جبهه استفاده کرده و لیست جامع و خوب و کارآمدی را برای تهران بستیم.
محمدی نوری همچنین ضمن اشاره به عدم حضور سران جبهه در انتخابات به‌دلیل عدم تایید به استناد عدم التزام به اسلام گفت: چه تایید می‌شدیم و چه امروز که توفیق حضور در رقابت را نداریم مقتدرانه پای انقلاب و رهبری و آرمانهای نظام هستیم و شک نکنید تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به چند دستگی اصولگرایان در انتخابات گفت: این نوع آرایش در حقیقت آزمون مناسبی را برای مردم فراهم می‌کند که چشم بسته به یک لیست رای ندهند چرا که در طول این سالها دیدیم هر باری که لیست واحد وارد مجلس یا شوراها شدند نتیجه آن نه تنها سازنده نبود بلکه باعث سرخوردگی هواداران نیز شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/245340/انتقاد-برخی-اصولگرایان-از-شورای-ائتلاف
بستن   چاپ