اخبار محرمانه
مدیرعامل شرکت مترو خبر داد
راه‌اندازى ایستگاه متروى کیان شهر با رعایت استانداردهاى لازم
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 16:26:09
اخبار محرمانه - على امام از افتتاح و بهره‌بردارى ایستگاه متروى کیان شهر در روزهاى آینده خبر داد و تاکید کرد: در راه‌اندازى این ایستگاه تمامى استاندارد‌ها رعایت و تجهیزات لازم نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرو به نقل از روابط عمومى و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو) على امام مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر افتتاح ایستگاه کیان شهر در بخش جنوبى خط 6 متروى تهران در روزهاى آینده تاکید کرد: در ساخت و بهره‌بردارى از این ایستگاه تمام موارد ایمنى و استانداردهاى لازم در حوزه ساخت و تجهیزات به کار رفته است.
او با بیان اینکه ایستگاه کیان شهر با هزینه‌کرد یک هزار و 500 میلیارد ریال ساخته شده است، گفت: زیربناى این ایستگاه بیش از 10 هزار مترمربع بوده و برای تردد افراد کم‌توان مناسب‌سازى شده است.
امام اضافه کرد: برای ورودى ایستگاه کیان شهر نمایى متفاوت، اقتباس از یک کشتى طراحى و اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به اینکه سیستم سیگنالینگ، سیستم‌هاى تهویه تونلى و ایستگاهى و شفت‌هاى میان تونلى براى این ایستگاه نصب و راه‌اندازى شده، تاکید کرد: خوشبختانه تمامى این موارد با بهره‌گیرى از توان مهندسان ایرانى انجام شده است.
امام با اشاره به دیگر استانداردهاى به کار رفته در این ایستگاه خاطرنشان کرد: تعبیه مسیر سبز در موارد بحرانى، پله‌هاى اضطرارى و سیستم اعلام و اطفاى حریق از جمله مواردى است که جهت شرایط اضطرارى براى این ایستگاه تامین شده است.
على امام مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به راه‌اندازى 6 دستگاه پله‌برقى در ایستگاه متروى کیان شهر اضافه کرد: اقدامات مربوط به نصب و راه‌اندازى آسانسور‌ها در حال اجرا است. اما در صورت عدم بهره‌بردارى از آن‌ها در روز افتتاح، با توجه به این که بهره‌بردارى از یک ایستگاه را به این دلیل نمى‌توانیم به تعویق بیاندازیم، طبق وعده‌اى که همواره به شهروندان محترم داده‌ایم، نهایتاً تا 3 ماه پس از افتتاح، آسانسورهاى ایستگاه کیان شهر نیز به بهره‌بردارى خواهد رسید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/245152/راه‌اندازى-ایستگاه-متروى-کیان-شهر-با-رعایت-استانداردهاى-لازم
بستن   چاپ