اخبار محرمانه
شریعتمداری در عسلویه: اولویت اشتغال باید با افراد بومی منطقه باشد/ پروژه‌های عمرانی عسلویه با 66 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 12:14:04
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که باید اولویت اشتغال در عسلویه با افراد بومی باشد، گفت: فعالیت‌های عمرانی دولت با جدیت در دست اجرا است و طرح‌های مهمی با حضور سرمایه‌گذاران و مردم در دست اجراست که این طرح‌ها در ایام مختلف سال افتتاح می‌شوند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری روز دوشنبه درحاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 30 پروژه عمرانی شهرستان عسلویه در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های اقتصادی باید در کنار منافع ملی که برای کشور دارند بتوانند نسبت به برخورداری بهتر مردم و ایجاد رفاه عمومی منطقه تاثیرگذار باشند.
وی با بیان این که در این ارتباط تلاش می‌شود همه فعالیت‌های اقتصادی در منطقه عسلویه در حمایت از بومیان، افراد محلی و ایجاد رفاه نسبی برای آنها باشد، گفت: گام‌های مهمی در راستای توسعه صنایع در سطح کشور و این منطقه انجام شده است و شاهد آثار و برکات آنها هستیم.
شریعتمداری گفت: فعالیت‌های عمرانی دولت به همت مردم در طول سال همواره در دست اجرا است و امروز نیز در مرکز انرژی ایران - عسلویه- همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر 30 پروژه عمرانی با 66 میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های گوناگونی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: عسلویه یکی از بخش‌های فعال دولت است و در این منطقه سازمان‌های اقتصادی عمومی و دولتی مراکز اقتصادی فراوانی وجود دارد که برخی از آنها فعالیت‌های عمده اقتصادی در تولید مواد پتروشیمی را برعهده دارند .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در کنار بهره‌برداری عظیم از بزرگترین مرکز گازی جهان دارای ذخیره ارزشمند گاز در دنیا و واحدهای متعدد پتروشیمی در دست ساخت و توسعه است که هر کدام از آنها می‌توانند به اشتغال منطقه کمک کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: به طور اکید تلاش داریم در همه فعالیت‌های اقتصادی در منطقه، ابتدا زمینه اشتغال افراد بومی که کنار پروژه‌ها زندگی می‌کنند فراهم شود و مردم بتوانند از نعمت این خدمات بهتر و بیشتر برخوردار شوند.
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح‌های معیشتی دولت گفت: سبد حمایت معیشتی دولت ارائه شده و 60 میلیون نفر از جمعیت کشور بیشتر در شهرهای کمتر برخوردار این منابع توزیع شده‌ است.
وی تاکید کرد: همچنین درماه‌های اخیر نیز به تقاضای 3 میلیون و 70 هزار خانواری که درخواست برخورداری از این بسته حمایتی داشتند، رسیدگی شد و در 2 تا 3 نوبت حدود 770 هزار خانواری که براساس تقاضای جدید مشمول شدند از سبد خانوار برخوردار شدند.
وی ادامه داد: رسیدگی به تقاضای خانواده‌ها براساس مصوبه هیات وزیران و آزمون وسع هر 6 ماه یکبار انجام می‌شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/243935/شریعتمداری-در-عسلویه--اولویت-اشتغال-باید-با-افراد-بومی-منطقه-باشد--پروژه‌های-عمرانی-عسلویه-با-66-میلیارد-تومان-اعتبار-به-بهره‌برداری-می‌رسد
بستن   چاپ