اخبار محرمانه
با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور؛ 2طرح صنعتی با اشتغالزایی 138 نفر در کرمانشاه افتتاح شد
يکشنبه 20 بهمن 1398 - 15:42:36
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - 2 طرح صنعتی با 86 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی 138 نفر با حضور «علی اوسط هاشمی» معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از خبرگزاری ایرنا ، افتتاح مرحله اول شرکت صنایع کاشی و سرامیک بیستون و همچنین خط تولید کارتن این شرکت با 27 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی 100 نفر اولین پروژه ای بود که با حضور هاشمی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید و همچنین شرکت محورسازان زاگرس واقع در شهرک صنعتی کرمانشاه با اعتباری حدود 59 میلیارد تومان و اشتغالزایی 38 نفر افتتاح شد.
رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور درآیین افتتاح این پروژه ها پایه اشتغال پایدار در کشور را مهارت آموزی و تخصص نیروی کار دانست و گفت: مهارت آموزی دانش آموختگان باید براساس نوع نیاز اشتغال و جهت گیری های توسعه ای استان ها در دستور کار گیرد.
هاشمی با بیان اینکه خلاقیت، نوآوری و مهارت در کار، موجب افزایش جذب نیرو در بخش خصوصی و دولتی می شود، افزود: مهارت آموزی ضامن ارتقاء کیفیت تولید و رقابتی شدن تولیدات می شود.
وی در ادامه استان کرمانشاه را نیازمند جهش در حوزه اشتغال دانست و اظهارداشت: باید با آموزش های مهارت آموزی استاندارد مورد نیاز مانع از خروج نیروی کار بی مهارت از استان شویم و اگر نیروی کار هم از استان خارج شد با مهارت برود که یک نوع صادرات برای استان محسوب شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/243324/با-حضور-رئیس-سازمان-فنی-و-حرفه-ای-کشور؛-2طرح-صنعتی-با-اشتغالزایی-138-نفر-در-کرمانشاه-افتتاح-شد
بستن   چاپ