اخبار محرمانه
لاوروف: به تروریست‌های ادلب رحم نمی‌کنیم
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 18:46:28
اخبار محرمانه - لاوروف: به تروریست‌های ادلب رحم نمی‌کنیم
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6018824
k ٢.١
٠
ایسنا / وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: با تروریست‌ها در ادلب هیچ رحم و عطوفتی نداریم و ما از عملیات ارتش سوریه برای نابودی منابع تحریک‌آمیز در ادلب حمایت می‌کنیم.
روسیا الیوم، سرگئی لاورف، وزیر خارجه روسیه در جریان کنفرانس مطبوعاتی با وزیر خارجه سودان جنوبی در مسکو تصریح کرد: نقض‌هایی که "جبهه النصره" و "احرار الشام" مرتکب شده‌اند، دلیل وجود تنش کنونی در ادلب است.
وی در ادامه افزود: حملاتی که "جبهه النصره" در دوره اخیر انجام داده‌، باعث شده است ده‌ها غیرنظامی و نظامی سوریه کشته شوند.
لاوروف همچنین خاطرنشان کرد: روسیه و ترکیه بر سر تدوین تدابیر کاری آشکار برای جداسازی مخالفان مسلح از تروریست‌ها در سوریه به اتفاق‌نظر رسیده‌اند.
وی تاکید کرد: با تروریست‌ها در ادلب هیچ رحم و عطوفتی نداریم و ما از عملیات ارتش سوریه برای نابودی منابع تحریک‌آمیز در ادلب حمایت می‌کنیم.
وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: هنگامی که نیروهای مسلح منطقه ادلب را ترک کنند، قدرت تاثیرگذاری افراط‌گرایان افزایش می‌یابد. من با چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در این خصوص رایزنی کرده‌ام.
از سوی دیگر، لاوروف در خصوصو طرح صلح آمریکا موسوم به "معامله قرن" تاکید کرد: روسیه هیچ اطلاعی از جزئیات ماهیت معامله قرن ندارد و به ما تنها گفته شده است که همه چیز را حل خواهد کرد.
وزیر خارجه روسیه عنوان کرد: ما منتظر متن رسمی این معامله برای ارزیابی‌اش هستیم اما مهمترین چیز این است که از موضع فلسطین آگاه باشیم و نظر دوستان عرب را در مورد آن بدانیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/234901/لاوروف--به-تروریست‌های-ادلب-رحم-نمی‌کنیم
بستن   چاپ