اخبار محرمانه
جزئیات تازه از خروج هواپیما از باند فرودگاه ماهشهر +عکس و فیلم
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 09:48:12
اخبار محرمانه - یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هیچیک از مسافران پرواز کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.
به گزارش مشرق ، رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، 135 مسافر داشته است که خوشبختانه هیچیک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.
بیشتر بخوانید:
هواپیما کاسپین تهران_بندرماهشهر از باند فرودگاه خارج شد +عکس
وی اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت 7:50 صبح امروز پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.


`اخبار


جعفرزاده افزود: بلافاصله تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علت خروج هواپیما از باند به ماهشهر اعزام شد.


`اخبار


وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.


دانلود

http://www.SecretNews.ir/fa/News/233930/جزئیات-تازه-از-خروج-هواپیما-از-باند-فرودگاه-ماهشهر--عکس-و-فیلم
بستن   چاپ