اخبار محرمانه
8 بهمن سایت فروش بلیت تئاتر فجر باز می‌شود
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 15:39:00
اخبار محرمانه - 8 بهمن سایت فروش بلیت تئاتر فجر باز می‌شود
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6012850
٥٠
٠
فارس / دبیر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد: سه‌شنبه (هشتم بهمن ماه) سایت فروش بلیت تئاتر فجر برای اصحاب رسانه و مردم باز خواهدشد.
نادر برهانی مرند، دبیر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر صبح امروز ، در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: قیمت بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر امسال نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است.
وی در ادامه افزود: سالن اصلی تئاتر شهر 40 هزار تومان و سایر سالن‌ها از سی هزار تومان تا بیست هزار تومان هستند.
برهانی مرند، درباره بلیت فروشی نمایش‌ها گفت: سایت فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر از سه‌شنبه، هشتم بهمن ماه ساعت 12 برای اصحاب رسانه و برای عموم مردم از ساعت 20 باز خواهد بود. دانشجویان نیز با وارد کردن کد دانشجویی خود می‌توانند از تخیف 50 درصدی بلیت‌ها برخوردار شوند.
وی اظهار داشت: ظرفیت صندلی‌ها برای عموم مردم بیست تا سی درصد است.
دبیر جشنواره درباره انتشارات این رویداد عنوان کرد: در بخش پژوهش و انتشارات مصمم بودیم اگر قرار است اثری منتشر شود مربوط به خود جشنواره باشد، خوشبختانه امسال یک کتاب جامع که حاصل سال ها پژوهش است منتشر خواهد شد که حدود 900 صفحه است و نسخه دیجیتال آن در طول جشنواره رونمایی می شود، این کتاب تاریخچه جشنواره بین المللی تئاتر فجر از دوره یکم تا سی و یکم خواهد بود که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد. البته در گذشته بخش اول این کتاب توسط دوست هنرمند و پژوهشگر ما آقای اکبرزاده منتشر شده بود و بخش دوم این کتاب هم امسال تهیه و عرضه خواهد شد.
برهانی مرند ادامه داد: کتاب به تفکیک سال های برگزاری جشنواره تنظیم شده است و هر جشنواره به تکفیک بخش ها و عوامل برگزاری و برگزیدگان و آثار حاضر معرفی شده است. جای این کتاب در حوزه تئاتر بسیار خالی بود و خوشحالم این کتاب جامع امسال رونمایی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: کتاب عکس و پوستر جشنواره هم به همراه کتاب نمایشنامه نویسی که شامل نمایشنامه های برگزیده جشنواره است، در این دوره منتشر خواهد شد. امسال خوشبختانه مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار شد و به دلیل آنکه دنبال کیفیت بهتر آثار بودیم، بازه زمانی ارسال آثار را کوتاه دیدیم اما زمان بررسی آثار را حدود سه تا چهار ماه در نظر گرفتیم تا دوستان داور بتوانند با دقت تمام آثار را بررسی کنند و برگزیدگان در اختتامیه معرفی خواهند شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/233474/8-بهمن-سایت-فروش-بلیت-تئاتر-فجر-باز-می‌شود
بستن   چاپ