اخبار محرمانه
تقدیر سخنگوی ارتش اسرائیل از نمازگزار سعودی که برای قربانیان هولوکاست نماز خواند
شنبه 5 بهمن 1398 - 12:44:51
اخبار محرمانه - ایسنا / سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از اقدام شخصیت سعودی که بر قربانیان هولوکاست نماز خواند قدردانی کرد و در توییتی مدعی شد: این همان اسلام حقیقی است!
روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شخصیت سعودی و هیئت همراه وی که بر قربانیان هولوکاست نماز خواندند، قدردانی کرد و در توییتی نوشت: "این همان اسلام حقیقی است. برادری میان ادیان دلیل همه خوبی‌هاست".
ادرعی در توییتی دیگر عکس محمد العیسی، وزیر دادگستری پیشین عربستان و دبیرکل انجمن جهان اسلام را منتشر کرده که از "اردوگاه مرگ آشویتس" دیدن کرد.
ادرعی در ادامه مدعی شد: "این اقدام پیام تسامح و برادری میان ادیان است".
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی این حضور شخصیت سعودی در اردوگاه را "لحظه موثر و بزرگ" خواند.
وی سپس گزارش شبکه العربیه درباره العیسی را منتشر کرد و بخشی از اظهارات او را آورد: "ما منادیان صلح و معاییر اسلامی غیر دوگانه و جنایت‌های ضد بشری مردود در همه ادیان هستیم". ادرعی در ادامه عبارت "این همان اسلام حقیقی است" را تکرار کرد.
اردوگاه آشویتس بزرگترین و مجهزترین اردوگاه کار اجباری آلمان نازی بود که در طول اشغال لهستان توسط نازی‌ها ساخته و تجهیز شده بود. سالروز آزادی این اردوگاه توسط سربازان اتحاد جماهیر شوروی سابق به عنوان روز بین‌المللی یادبود هولوکاست برگزیده شده‌ است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/232793/تقدیر-سخنگوی-ارتش-اسرائیل-از-نمازگزار-سعودی-که-برای-قربانیان-هولوکاست-نماز-خواند
بستن   چاپ