اخبار محرمانه
منتجب‌نیا: خدمت رهبری شهادت می‌دهم اکثر ردصلاحیت‌شدگان طرفدار نظام هستند
دوشنبه 30 دي 1398 - 18:28:20
اخبار محرمانه - ایسنا / دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با انتقاد از رد صلاحیت ها گفت: خدمت رهبری شهادت می‌دهم اکثر ردصلاحیت‌شدگان طرفدار پروپا قرص نظام هستند.
حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا با اشاره به اینکه از اوایل سال اعلام کردیم که حزب جمهوریت در انتخابات حضور و مشارکت فعالی خواهد داشت، اظهار کرد: ما نسبت به افراد و گروه هایی که نسبت به حضور و مشارکت در انتخابات تردید و تشکیک داشتند، انتقاد داشتیم و آماده بوده و هستیم که در انتخابات شرکت کنیم ولی لازمه شرکت در انتخابات چه برای اصولگرایان و چه برای اصلاح طلبان این است که فضای بازی مهیا شود. اگر انتخابات در فضایی مسدود و بسته برگزار شود، افتخار آمیز نیست.
منتجب‌نیا با بیان اینکه بسیاری از رد صلاحیت شدگان را می شناسیم که جزء متدین ترین و متشرع ترین افراد هستند که به دلیل عدم التزام به اسلام، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یا رد صلاحیت شده اند یا صلاحیت آنها توسط هیات نظارت احراز نشده است، افزود: سخنگوی شورای نگهبان در مصاحبه ای گفت که عدم التزام به معنای نماز نخواندن و روزه نگرفتن افراد نیست و از طرق دیگر می توان عدم التزام به اسلام و غیره را متوجه شد.
وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند؛ برای من اصولگرا و اصلاح طلب یکسان هستند. خدمت رهبری شهادت می دهم، اکثریت رد صلاحیت شدگان این دوره، جز طرفداران پر و پا قرص نظام هستند. لذا از ایشان تقاضا دارم به شورای نگهبان دستور دهند این افراد را تایید کرده و به عرصه انتخابات وارد کنند. معتقدم در خصوص بررسی صلاحیت ها حق کشی شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/230050/منتجب‌نیا---خدمت-رهبری-شهادت-می‌دهم-اکثر-ردصلاحیت‌شدگان-طرفدار-نظام-هستند
بستن   چاپ