اخبار محرمانه
اعلام رقم عجیب صادرات ایران در 9 ماهه امسال
پنجشنبه 26 دي 1398 - 18:23:32
اخبار محرمانه - ایسنا / قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با اشاره به اهمیت رشد هفت تا 13 درصدی میزان تولید در کشور، گفت: طی 9 ماه گذشته 32 میلیارد دلار صادرات از ایران انجام شده است.
«حسین مدرس خیابانی» پیش از ظهر امروز 26 دی‌ماه در جریان سفر خود به یزد با حضور در کارگروه تنظیم بازار این استان، تهدید کردن معیشت مردمی و فلج کردن تولیدات کشور را دو توطئه شوم علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: خوشبختانه با تدبیر مناسب و اقدامات به موقع نه تنها تولیدات کشور فلج نشده، طی 9 ماه اخیر میزان تولید در حوزه‌های مختلف هفت تا 13 درصد رشد داشته است.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی انجام 32 میلیارد دلار صادرات طی 9 ماه اخیر را از دیگر دستاوردهای حوزه بازرگانی کشور عنوان کرد و گفت: در سیاست های ابلاغی تنظیم بازار فراوانی کالا مقدم بر افزایش قیمت است.
مدرس خیابانی با بیان این که دو برابر ذخائر استراتژیک کشور تأمین شده است، تصریح کرد: تنظیم بازار فعالیتی فرابخشی است و تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنند.
این مسئول در ادامه با بیان این‌که امروز بالاترین میزان ذخیره مرغ منجمد در کشور را داریم، تأکید کرد: تنظیم بازار مستلزم همکاری مستمر دولت و نهادهای دولتی، استفاده از بخش خصوصی و همکاری مردمی است.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم زیرتابلوی دولت هیچ کاری نمی‌توان انجام داد، به همین منظور استفاده از ظرفیت و واگذاری امور به بخش خصوصی تنها راهکار توسعه اقتصادی کشور در این شرایط است.
قائم مقام وزیر صنعت در پایان سخنان خود با بیان این‌که ما اعتقاد داریم عدم درج قیمت فقط به دلیل گران فروشی است و باید جدی ترین برخورد با متخلفین در این حوزه شود، گفت: عدم درج قیمت و گران فروشی بیشترین تخلفات صنفی در کشور است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/227721/اعلام-رقم-عجیب-صادرات-ایران-در-9-ماهه-امسال
بستن   چاپ