اخبار محرمانه
معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل:
صف آرایی دشمن برای جنگ های نوپدید
پنجشنبه 19 دي 1398 - 12:09:15
اخبار محرمانه - به گزارش گرداب ، محسن محبی غروب چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه جنگ تنها عرصه استفاده از سلاح گرم نیست و باید در برابر تمام عرصه‌های نفوذ بیگانگان هوشیار بود، تأکید کرد: لزوم داشتن سیستم متمرکز اطلاع‌رسانی، مدیریت افکار عمومی و فرهنگ‌سازی مناسب در مواقع بحران دارای اهمیت است.
وی بابیان اینکه دشمن از همه ابزارهای خود برای جنگ‌های نوپدید استفاده می‌کند، افزود: دشمنان با بهره‌گیری از تمام تجهیزات فنی، تخصصی و رایانه‌ای خود سعی در گمراه‌سازی مردم‌دارند.
معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل در بیان مثالی افزود: در اغتشاش سال جاری یکی از برنامه‌های اندرویدی ترافیکی به‌جای هدایت مردم به سمت مناطق خلوت و کم تردد، آنان را به مراکز پرتجمع و پرترافیک راهنمایی می‌کرد تا بار ترافیکی زیاد شود و این به‌عمد ایجاد می‌شد.
محبی در بیان مثالی دیگر بیان داشت: اینستاگرام نیز در عملی عجیب نسبت به حذف اکانت‌های منتشر کننده تصاویر شهید سلیمانی اقدام کرد و این نقش سازمان‌ها و مجموعه‌های به ظاهر فناوری و علمی در خدمت رسانی به دشمنان را نشان می‌دهد.
وی بابیان اینکه ایجاد شبهه در میان مردم و تخریب بافت ادراکی آنان از تلاش‌های دشمن برای نفوذ در آحاد مردم کشور است، تأکید کرد: جنگ‌های آینده، الزاماً جنگ‌های نظامی و با سلاح‌های گرم مختلف همچون گذشته نیست.
معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: دشمن به تازگی جنگ‌های شناختی و هیبریدی (دوگانه) را آغاز کرده که در مقوله شناختی با در اختیار گرفتن رسانه‌ها، قصد دارد اهداف خود را محقق سازد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/223505/صف-آرایی-دشمن-برای-جنگ-های-نوپدید
بستن   چاپ