اخبار محرمانه
حرف روز/ برکات خون به ناحق ریخته
چهارشنبه 18 دي 1398 - 12:45:56
اخبار محرمانه - شاید باور شهادت سردار سرافراز اسلام هنوز برای بخشی از نیروهای انقلاب سخت باشد؛ اما آثار و برکات خون به ناحق ریخته مظلوم، خیلی زودتر از تصور خون‌آشامان آمریکایی به ثمر نشست[...]
پایگاه بصیرت
یادداشت : شاید باور شهادت سردار سرافراز اسلام هنوز برای بخشی از نیروهای انقلاب سخت باشد؛ اما آثار و برکات خون به ناحق ریخته مظلوم، خیلی زودتر از تصور خون‌آشامان آمریکایی به ثمر نشست.
1ـ تقویت وحدت ملی؛ وحدت تمام‌عیار ملت ایران از یک سو و اتحاد ملت‌ها و دولت‌های ایران و عراق از سوی دیگر که در تجمع‌ها و تشییع‌های میلیونی پیکر مطهر سید شهدای مقاومت و همرزمانش در ایران و عراق نمایان شد، تنها به برکت خون حاج‌قاسم و ابومهدی المهندس و یاران‌شان ممکن شده است! ویژگی ممتاز حماسه حضور ملت و این تجمع و تشییع تاریخی این بود که همه اقشار و گرایش‌های سیاسی حضور داشتند.
2ـ انتقام سخت؛ فرزندان سپاهی ملت غیور ایران قبل از خاکسپاری شهید حاج‌قاسم سلیمانی به وعده صادق خود عمل کردند و درست در ساعت ترور سردار دل‌ها، 35 موشک به مهم‌ترین دارایی‌های راهبردی آمریکا در خاورمیانه، یعنی پایگاه‌های عین‌الاسد و اربیل شلیک کردند که در واقع حمله به زیرساخت فرماندهی و کنترل، شنود، رادار، جنگ الکترونیک و به عبارت بهتر، حمله به مغز، چشم و گوش آمریکا در منطقه بود. این انتقام که با نام عملیات «شهید سلیمانی» و مساعدت از روح و خون مقدس ایشان و همرزمانش با رمز «یا زهرا» انجام شد، در مقایسه با گام‌های طراحی شده بعدی در صورت حماقت ترامپ برای پاسخ‌دهی گام‌های اولیه محسوب می‌شود.
3ـ نه به مذاکره و سازش؛ امروز دیگر به نظر نمی‌رسد کسی در دل این باور را داشته باشد که مذاکره با غرب می‌تواند مشکلی از مشکلات کشور را مرتفع کند و از دشمنی دشمنان بکاهد! تجمع‌های میلیونی در تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت ترجمان عملی رفراندم ملی «بله به مقاومت و نه به سازش» بود.
4ـ فردای روشن؛ اغتشاشات و ناآرامی‌های ایجاد شده به بهانه گرانی بنزین در آبان ماه 1398، فضایی منفی و غبارآلود و نگران از تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را در کشور حاکم کرده بود که شهادت مظلومانه دلاورمرد ایران‌زمین، بار دیگر شور، تحرک، مسئولیت‌پذیری و امید مردم به فردای روشن ایران مقتدر و ضرورت نقش‌آفرینی در انتخاب مجلسی در تراز انقلاب و خون شهدای مقاومت را به جامعه باز گردانده تا مردم در دوم اسفند ماه دشمنان حاج‌قاسم سلیمانی را ناکام بگذارند!

http://www.SecretNews.ir/fa/News/222834/حرف-روز--برکات-خون-به-ناحق-ریخته
بستن   چاپ