اخبار محرمانه
در جلسات دروني تند روها بيان شد:
ناراحتي اصلاح طلبان تند رو از پيروزي روحاني
پنجشنبه 30 خرداد 1392 - 9:01:11 PM


اخبار محرمانه: اصلاح طلبان تند رو در جلسات دروني در مورد روحاني سخناني متفاوت از سخنان آشکار مي زنند.
به گزارش خبرنگار ويژه اخبار محرمانه بخشي از ديدگاههاي اصلاح طلبان در جلسان دروني که بعد از پيروزي روحاني زده شد حاکي از آنست که آنان روحاني را از خود نمي دانند و پيروزي او را ناشي از عمليات فريب هاشمي بر روي اصلاح طلبان مي دانند.
متن زير برگرفته از توصيف يک اصلاح طلب از درون جمع گروهي از اصلاح طلبان مهم است؛مطالعه آن خط تند روها در قبال دکترروحاني رييس جمهور منتخب را نشان مي دهد.
تند روها معتقدند که اشتباه کردند او را درائتلاف نياوردند ولي الآن براين باورند که بايد مديريت وي دست آنها باشد نه هاشمي والا هاشمي به آنها صدمه خواهد زد. تندروها معتقدند که روحاني ديدگاهايش از موضع بالا است و با يک من عسل نمي توان او را خورد ولي بايد ناراحت نشوند و مجبورند او را تحمل کنند.
بنا بر اين خبر تند روها قصد دارند بيانيه اي تهيه کنند و به اصطلاح خودشان او را گردنگير کنند.در اين بيانيه قرار است به روحاني گوشزد کنند که او از گفتمان آنها استفاده کرده است.
تندروهاي اصلاح طلب ديد بسيار تندي عليه روحاني داشته و مي گويند اگر عارف راي داشت سراغ او نمي رفتند.گروهي از آنها معتقدند که کرباسچي کار آنها را خراب کرده است و لحظه آخر جهانگيري را از صحنه خارج کردند.
اخبار محرمانه بخش هاي ديگر تحليل هاي درون گروهي تندروهاي اصلاح طلب را در اختيار دارد که به مرور منتشر خواهد کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/221/ناراحتي-اصلاح-طلبان-تند-رو-از-پيروزي-روحاني
بستن   چاپ