اخبار محرمانه
پخش سریال «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور در زمستان
يکشنبه 24 آذر 1398 - 13:03:22
اخبار محرمانه - تسنیم / سریال "کتونی زرنگی" با گذشت نیمی از تصویربرداری، خودش را به آنتن زمستان شبکه سه می‌رساند.
اولین سریال علی ملاقلی‌پور نامش "کتونی زرنگی" است و با گذشت نیمی از تصویربرداری خودش را برای آنتن زمستانی آماده می‌کند. هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، مصطفی ساسانی و علی‌رضا و محمود جعفری از جمله بازیگران اصلی این سریالند. رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی بازیگران خردسال "کتونی زرنگی" را تشکیل می‌دهند؛ بازیگران دیگری نیز در ادامه مسیر به پروژه خواهند پیوست.
تصویربرداری سریال کمدی "کتونی زرنگی" به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از نیمه گذشت؛ برای اولین‌بار تصاویرش منتشر شد.
همچنین کار تدوین و صداگذاری «کتونی زرنگی» به طور همزمان توسط سیاوش کردجان و رامین ابوالصدق پیش می‌رود تا طبق برنامهریزی‌ها، این مجموعه زمستان امسال روی آنتن شبکه سه برود.
"کتونی زرنگی" کمدی پر انرژی اجتماعی‌ است که نگارش فیلمنامه آن را محسن ملکی و حسین حقیقی در حدود 20 قسمت برعهده داشته‌اند. در خلاصه داستان «کتونی زرنگی» آمده است: "آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه... ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!"
این سریال در «باشگاه فیلم سوره» و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در زمستان امسال روی آنتن برود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/205536/پخش-سریال-«کتونی-زرنگی»-به-کارگردانی-علی-ملاقلی‌پور-در-زمستان
بستن   چاپ