اخبار محرمانه
وقتی دموکرات ها مار در آستین خود پرورش می دهند
يکشنبه 24 آذر 1398 - 12:03:54
اخبار محرمانه - ایلنا / روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از منابع ناشناس اعلام کرد که یک نماینده دموکرات کنگره آمریکا که با تحرکات حزبش علیه استیضاح رئیس‌جمهوری مخالف است، به حزب جمهوری‌خواه می‌پیوندد.
به گزارش خبرگزاری آلمان، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با استناد به منابع ناشناس اعلام کرد که «جف وان درو»، یکی از دو نماینده دموکرات که مخالف طرح استیضاح «دونالد ترامپ»، ر‌ئیس جمهوری این کشور است، اعلام کرد که طی روزهای آینده به حزب جمهوری‌خواه می‌پیوندد.
اگر درو گرایش سیاسی خود راتغییر دهد، این امر نشان‌دهنده فشارهای اعمال‌شده بر دموکرات‌های میانه‌رو در جریان عملیات استیضاح ترامپ است.
دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان، جمعه گذشته با توجیه اتهام علیه ترامپ به دلیل تلاش برای اعمال فشار بر دولت اوکراین به منظور تحقیق از «جو بایدن»، رقیب سیاسی دموکرات خود موافقت کردند.
انتظار می‌رود که ترامپ سومین رئیس‌جمهوری باشد که توسط مجلس نمایندگان با اکثریت دموکرات‌ها استیضاح می‌شود و این خود زمینه ساز اجرای محاکمه‌ای در مجلس سنا با اکثریت جمهوری‌خواهان خواهد شد. جمهوری‌خواهان هنوز موضعی درباره تمایلشان به استیضاح ترامپ اتخاذ نکرده‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/205498/وقتی-دموکرات-ها-مار-در-آستین-خود-پرورش-می-دهند
بستن   چاپ