اخبار محرمانه
علت خودکشی کمک داور فوتبال!
جمعه 22 آذر 1398 - 18:24:55
اخبار محرمانه - کمک داوری که دست به خودکشی زده پیش از این کار در نامه‌ای رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال را به خدا واگذار کرد.
به گزارش مشرق ، مهرداد نجفی ، کمک داور فوتبال کشورمان که اقدام به خودکشی کرده و به کما رفته بود، پس از بستری شدن در بیمارستان چشمان خود را باز کرد، اما هنوز هوشیاری کامل ندارد.
حمید نجفی، برادر این کمک داور در این باره گفت: مهرداد از روز گذشته دچار این مشکل (خودکشی) شده است. او ناراحت بود و پیش از این اقدام هم نامه‌ای را نوشته و از خود به جا گذاشته بود و در این نامه نوشته است: «آقای ممبینی ! شما را به خدا واگذار می‌کنم».
بیشتر بخوانید:
کمک داور فوتبال کشورمان اقدام به خودکشی کرد
وی درباره اینکه آیا علت ناراحتی او و خودکشی‌اش به دلیل قضاوت نکردن است، اظهار داشت: او از این اتفاقات ناراحت بود و بارها نزد من می‌آمد تا با هم صحبت کنیم. همیشه می‌گفت چه کار کنم و مشکلم را به چه کسی بگویم. می‌گفت من این همه سال زحمت کشیدم و حالا به من قضاوت نمی‌دهند. از او خواستم درباره مشکلی که دارد با آقای اصفهانیان صحبت کنم، اما اجازه نداد و گفت نمی‌خواهم با روابط قضاوت بگیرم و باید روی پای خودم بایستم.
نجفی خاطرنشان کرد: از جامعه داوری فوتبال، آقایان خسروی و اصفهانیان همیشه به مهرداد لطف داشتند. با این حال او از نظر روحی به هم ریخته بود و حتی می‌خواست شغل دیگری را راه‌اندازی کند، اما شرایط روحی‌اش اجازه نداد.
وی درباره شرایط فعلی برادرش گفت: خدا را شکر او تازه چشم‌هایش را باز کرده است، اما شرایط ریه‌اش خوب نیست و هوشیاری‌اش هم دچار نوسان است. امیدوارم زودتر وضعیت خوبی پیدا کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/204334/علت-خودکشی-کمک-داور-فوتبال!
بستن   چاپ