اخبار محرمانه
سقوط بالگرد "میگ-28" در منطقه کراسنودارسک روسیه
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 11:01:21
اخبار محرمانه - تسنیم / وزارت دفاع روسیه سقوط یک فروند بالگرد "میگ-28" و کشته شدن دو خلبان آن، در هنگام یک پرواز تمرینی در منطقه کراسنودارسک را مورد تأیید قرار داده و در حال بررسی علت این سانحه است.
به نقل از خبرگزاری «تاس»، وزارت دفاع روسیه سقوط یک فروند بالگرد "میگ-28" (معروف به شکارچی شب) در منطقه کراسنودارسک این کشور را تأیید کرده است.
بر اساس اطلاعات وزارت دفاع، پرواز این بالگرد بدون مهمات انجام شده بود و هیچ تخریبی در منطقه سقوط به زمین وارد نشده است. کمیسیون فرماندهی عالی نیروی هوایی روسیه به محل سقوط بالگرد اعزام شده‌اند.
پیش از این ، مشخص شد که یک ماشین پرنده هنگام پرواز مانوری-تمرینی از صفحه رادارها ناپدید شده و ارتباط آن با مرکز فرماندهی پرواز قطع شده است. سپس یک شبکه تلویزیونی گزارش داد که این بالگرد میگ روسیه سقوط کرده است.
طبق اطلاعات اولیه، دو خلبان در این بالگرد حضور داشتند که در پی این سانحه، هر دو جان خود را از دست دادند.
وزارت دفاع یادآور شده که این پرواز تمرینی در شرایط سخت آب و هوایی انجام شده است. جزییات و علت این حادثه در حال روشن شدن است.
"میگ-28" (شکارچی شب) - یک بالگرد تهاجمی ساخت شوروی و روسیه است که به منظور جستجو و نابودی اهدافی مانند تانک‌ها و سایر وسایل زرهی دشمن و همچنین اهداف هوایی طراحی شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/203840/سقوط-بالگرد-"میگ-28"-در-منطقه-کراسنودارسک-روسیه
بستن   چاپ