اخبار محرمانه
مراسم تشییع موسوی قهار ذاکر اهل بیت برگزار شد
سه شنبه 19 آذر 1398 - 12:13:44
اخبار محرمانه - ایلنا / سیدقاسم موسوی قهار (مداح و ذاکر اهل بیت) که روز گذشته از دنیا رفت، صبح امروز در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع سیدقاسم موسوی قهار، مداح و ذاکر اهل بیت، صبح امروز (سه‌شنبه 19 آذر) با حضور جمع زیادی از مداحان و علاقمندان وی از خانه مداحان تهران برگزار شد.
حسن سلطانی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، در ابتدای برنامه گفت: موسوی قهار عاشق اهل بیت(ع) بود و تلخ‌ترین لحظه برای او زمانی بود که صدایش برای مداحی اهل بیت(ع) و خواندن دعا می‌گرفت.
وی ادامه داد: خودش تعریف کرد؛ یک روز که برای مداحی صدایش گرفته بود در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دعا می‌کرد و از خدا می‌خواست که صدایش باز شود، ناگهان مستعمی او را می‌بیند و برای او دعا می‌کند و کم کم صدای موسوی قهار باز می‌شود.
در ادامه، برادرزاده موسوی قهار با تشکر از حاضران در مراسم گفت: همه ما قرار است روزی شربت مرگ را بنوشیم. خوب است زمانی که می‌رویم خودمان شاد و دیگران از رفتن ما گریان باشند. موسوی قهار همشیه دعا می‌کرد و از خدا می‌خواست که حسینی باشد و حسینی بماند و حسینی بمیرد.
وی ادامه داد: از پیگیری‌ها و الطاف مقام معظم رهبری، بیت رهبری و آیت‌الله ری‌شهری و همه کسانی که در دوران بیماری مرحوم موسوی قهار، این غلام اهل بیت(ع)، به ایشان توجه کردند، سپاسگزارم.
در این مراسم تعدادی از مداحان به مرثیه‌سرایی پرداختند و در پایان پیکر موسوی قهار بعد از تشییع برای خاکسپاری به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) منتقل شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/202675/مراسم-تشییع-موسوی-قهار-ذاکر-اهل-بیت-برگزار-شد
بستن   چاپ