اخبار محرمانه
زمان برگزاری مراسم «شاهدان شیدایی» اعلام شد
يکشنبه 17 آذر 1398 - 14:34:08
اخبار محرمانه - فارس / تاریخ جدید زمان برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند اعلام شد.
مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان شاهدان شیدایی روز شنبه 23 آذر در حوزه هنری برگزار خواهد شد.
تجلیل از شهدای هنرمند و خانواده معظم شهدا و اجرای برنامه های ویژه فرهنگی هنری و سخنرانی شخصیت ها و چهره های فرهنگی هنری ازجمله برنامه های این پاسداشت می باشد.
همچنین قرار است در این برنامه از چهره‌های متعهد و ارزشی هنر انقلاب اسلامی در رشته های ادبیات مقاومت و پایداری، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی و سینما باحضور مسئولان کشوری و لشکری تجلیل به عمل آید.
بر این اساس، از آقایان مسعود نجابتی به پاس حضور متعهدانه در رشته هنرهای تجسمی، جمال شورجه کارگردان سرشناس سینمای دفاع مقدس در حوزه سینما، محمد گلریز به پاس سرودها و نغمات ماندگار و خاطره انگیزش در طول سال‌های دفاع مقدس و مرتضی سرهنگی به پاس تلاش شایسته در حوزه ثبت و نشر ادبیات دفاع مقدس تقدیر خواهد شد.
مرکز بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان کشور مراسم پاسداشت شهدای هنرمند کشور را برگزار می‌کنند.
در این برنامه قرار است از شهدای هنرمند رشته‌های مختلف هنری از جمله سینما، هنر‌های نمایشی، موسیقی و سرود، هنر‌های تجسمی، عکاسی، ادبیات، خوشنویسی، و شعر تجلیل و تکریم به عمل آورده شود. این مراسم از ساعت 17:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/201621/زمان-برگزاری-مراسم-«شاهدان-شیدایی»-اعلام-شد
بستن   چاپ