اخبار محرمانه
گزارش روز/ نقشه جایگزین!
شنبه 16 آذر 1398 - 10:28:27
اخبار محرمانه - «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران مدعی می‌شود، هزاران نفر در اعتراضات اخیر کشورمان کشته و هزاران نفر نیز بازداشت شده‌اند[...]
پایگاه بصیرت
یادداشت : «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران مدعی می‌شود، هزاران نفر در اعتراضات اخیر کشورمان کشته و هزاران نفر نیز بازداشت شده‌اند! او همچنین با این ادعا که ایران روزنامه‌نگاران را بازداشت کرده است، هشدار می‌دهد آمریکا با دقت این مسائل را زیرنظر دارد و تأکید می‌کند ایران تنها زبان تحریم را می‌فهمد! «الحان عمر» نماینده کنگره آمریکا با متهم کردن کشورمان به کشتار مردم، اعلام می‌کند آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است! «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی دولت ترامپ نیز با اشاره به حوادث اخیر اعلام می‌کند، با کشوری که مردم خود را سرکوب می‌کند، هیچ مذاکره‌ای نخواهیم کرد! «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا هم حرف‌های مشابهی را بر زبان می‌آورد! همچنین «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده دو هفته پس از پایان حوادث آبان ماه در سخنانی عجیب می‌گوید: «همین حالا که من با شما سخن می‌گویم حکومت ایران در حال کشتن هزاران نفر است!» ترامپ کمی بعد، از رسانه‌های جهان درخواست می‌کند به ماجرای اتفاقات ایران ورود کنند و به آن بپردازند!
اظهارات سریالی که نشان می‌دهد، دشمنان ملت ایران پس از ناکام ماندن تلاش‌شان برای استفاده از اعتراض و نارضایتی مردم از زمان و نحوه اجرای اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، حالا نقشه جایگزینی را طراحی کرده و در تلاش هستند به بهانه حوادث اخیر پرونده حقوق بشری علیه ملت ایران درست کنند تا ابزاری جدید برای افزایش تحریم علیه همان مردمی به دست آورند که مدعی ایستادن کنار آنها هستند. آنها در آغاز ماجرا همه تلاش خود را برای تحریک و تهییج به اغتشاش انجام دادند و وقتی دیدند مردم غائله را جمع کردند، حال می‌خواهند تحریم و فشار علیه همان مردم را افزایش دهند! تحریم‌هایی که دقیقاً معیشت، سلامت و زندگی مردم ایران را هدف خواهد گرفت! نقشه‌ای که با اظهارات روز گذشته کمیسر عالی حقوق بشر ابعاد روشن‌تری نیز به خود گرفته است. «میشل باشله» روز گذشته با اشاره به حوادث آبان ماه، خواستار انجام تحقیقات مستقل و بی‌طرفانه از اغتشاشات در کشورمان شده است!

http://www.SecretNews.ir/fa/News/200854/گزارش-روز--نقشه-جایگزین!
بستن   چاپ