اخبار محرمانه
افشاگری الحشد الشعبی درباره عملیات تروریستی داعش در «دیالی»
دوشنبه 11 آذر 1398 - 1:04:17 PM
اخبار محرمانه - فارس / سازمان الحشد الشعبی عراق، طی بیانیه‌ای از شهادت 4 نیروی خود در حمله تروریستی شب گذشته گروه تروریستی داعش به دیالی خبر داد.
سازمان «الحشد الشعبی» عراق که یکشنبه شب ( اول دسامبر) موفق شد عملیات سنگین گروه تروریستی داعش به استان دیالی، را خنثی کند، طی بیانیه‌ای جزئیاتی از این عملیات را فاش کرد.
در بیانیه سازمان الحشد الشعبی که در پایگاه خبری «المعلومه» منتشر شد، آمده است، در این عملیات تروریستی علیه منطقه «نفط خانه» در استان دیالی، چهار نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیدند و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
بر اساس این بیانیه، نیروهای تروریستی داعش، شب گذشته به منطقه نفط‌خانه از توابع شهرستان «خانقین» در شمال شرق استان دیالی و نیروهای تیپ 20 سازمان الحشد الشعبی حمله کردند که طی آن، شماری از نیروهای الحشد به شهادت رسیدند.
بنا بر این گزارش، نیروهای تیپ نخست الحشد به کمک نیروهای تیپ 20 آمدند و نیروهای امنیتی کشور در محل حادثه حاضر شدند و زخمی‌ها به نزدیک‌ترین بیمارستان و پیکر شهدا به پزشکی قانونی انتقال یافتند.
اما یک منبع آگاه امنیتی در استان دیالی، امروز شمار قربانیان این حمله تروریستی را 6 شهید و 5 زخمی اعلام کرد و از تشدید تدابیر امنیتی در منطقه نفط‌خانه خبر داد.
نیروهای داعش روز گذشته با سوء استفاده از ناآرامی‌های اخیر عراق و تظاهرات‌های مردمی، یک عملیات تروریستی در استان دیالی انجام دادند که طی آن، نیروهای الحشد الشعبی به مقابله با آن پرداختند و مانع پیشروی تروریست‌ها شدند. دیالی در شرق عراق قرار دارد و با ایران هم‌مرز است.
پیش از این ژنرال «سعد العلاق» رئیس استخبارات ارتش عراق هشدار داد بود که هسته‌های مخفی و خاموش گروه تروریستی داعش در تلاش برای جذب نیروهای تازه و احیای این گروه هستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/198362/افشاگری-الحشد-الشعبی-درباره-عملیات-تروریستی-داعش-در-«دیالی»
بستن   چاپ