اخبار محرمانه
سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 14:51:04
اخبار محرمانه - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این ستاد با سرمایه‌گذاری هزار و 500 میلیارد تومانی در سیستان و بلوچستان زمینه ساز ایجاد اشتغال های کوچک خانگی برای 40 هزار نفر در 2 سال اخیر شده است.
پایگاه بصیرت
محمد مخبر روز سه‌شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 2 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت همه اعضای خانوار برای تأمین معیشت، افزایش درآمد، بهره‌وری بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های خرد و ایجاد انگیزه در خانواده‌ها برای فراگیری دانش تولید برای اشتغالزایی است، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری زمینه اشتغال 10 هزار نفر دیگر در این استان فراهم می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و آموزش در سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در این مدت با همکاری سایر نهادها و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) 140 مدرسه و 90 مرکز بهداشتی و درمانی در این استان ساخته شده است.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شروع فعالیت دوباره 47 مرکز بسته‌بندی، 15 دامداری و 12 کشتارگاه در سیستان و بلوچستان را از دیگر اقدامات این ستاد در رفع چهره محرومیت از این استان عنوان کرد.
وی اظهار داشت: کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز از جمله برنامه‌های در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و تا کنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
مخبر با اشاره به ساخت 2 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس تفاهم با وزارت راه و شهرسازی مقرر شد از مجموع واحدهای مسکونی که دولت به عنوان اقدام ملی مسکن شروع کرده، بخشی را نیز ستاد اجرایی امام(ره) انجام دهد.
وی گفت: تحول جدی و کم سابقه‌ای در سیستان و بلوچستان با همت مردم و مسئولان اتفاق افتاده و روزهای خوبی را برای این استان پیش‌بینی می‌کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/190001/سرمایه‌گذاری-1500-میلیارد-تومانی-ستاد-اجرایی-فرمان-امام-در-سیستان-و-بلوچستان
بستن   چاپ