اخبار محرمانه
معاون دفتر روحانی جوابِ رئیس بانک مرکزی احمدی‌نژاد را داد
دوشنبه 20 آبان 1398 - 14:45:09
اخبار محرمانه - ایسنا / معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور خطاب به منتقدان اظهارات رئیس‌جمهور در یزد در توییتر نوشت که به جای اینکه از دیگران بپرسیم که چرا یادشان می‌افتد، باید از خود بپرسید که چرا اینقدر بی‌دغدغه و بی‌هراس فراموش می‌کنید؟
به گزارش ایسنا، متن توییت‌های علیرضا معزی به شرح زیر است:
ماجرای تخلف 2 میلیارد دلاری به اهمال پر ابهام مسؤولان وقت از پاییز 86 تا خرداد 87 باز می‌گردد؛ با تعللی بسیار عجیب و شک‌برانگیز، اموال ایران با وجود هشدار و مکاتبات نهادهای داخلی و منابع خارجی، در دسترس نظام مالی و قضایی امریکا قرار گرفت و به ناحق و غیر قانونی مصادره شد.
بیش از سه سال پیش، روحانی کارگروهی ویژه، متشکل از وزرا و مسؤولین ذیربط را مأمور به بررسی موضوع کرد و اردیبهشت 95 نیز کارگروه ویژه با صدور بیانیه‌ای به ملت ایران گزارش داد.
حالا اما آقای بهمنی بعد از سال‌ها سکوت، به جای پاسخ به آن بیانیه و فراتر از آن، به جای پاسخ به ملت، اولین چیزی که در مصاحبه با @Tasnimnews_Fa گفته‌اند این است که "چرا آقایان بعد از 6 سال درباره‌ این مساله حرف می‌زنند؟"
به جای اینکه از دیگران بپرسیم که چرا یادشان می‌افتد، باید از خود بپرسید که چرا اینقدر بی‌دغدغه و بی‌هراس فراموش می‌کنید؟ فراموشی همیشه بهترین راه نیست. شفافیت مبارزه با فراموشی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/188813/معاون-دفتر-روحانی-جوابِ-رئیس-بانک-مرکزی-احمدی‌نژاد-را-داد
بستن   چاپ