اخبار محرمانه
ادامه بی توجهی دولت ترامپ به کودک سربازها
سه شنبه 14 آبان 1398 - 11:23:23
اخبار محرمانه - تسنیم / در حالی که رسانه‌های خبری جهان خواستار توجه به جمعیت گسترده آسیب پذیر بی دفاع غیرنظامیان در مناطق جنگی شده‌اند، دولت ترامپ همچنان هیچ توجهی به غیرنظامیان بی دفاع به خصوص کودک سربازها ندارد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دولت ترامپ در حالی نسبت به غیرنظامیان بی دفاع در مناطق جنگی همچنان بی توجه است که رسانه های خبری جهان خواستار توجه فوری و ویژه به وضعیت آنها به خصوص کودک سربازها شده‌اند.
دولت ترامپ اخیرا معافیت هایی را برای ممنوعیت هایی در نظر گرفته است که اعطای 115 میلیون دلار کمک امنیتی واشنگتن به کشورهایی را که از سوی وزارت خارجه آمریکا متهم به استخدام و اجیر کردن کودک سرباز هستند، بلوکه کرده است.
دولت ترامپ با صدور این مجوز جنجالی به این کشورها برای بهره بردن از کمک های امنیتی ایالات متحده، عملا بی توجهی خود را به اقدام این کشورها در به کار گیری کودک سربازها نشان داده است.
ایالات متحده یکی از معدود کشورهای جهان است که اهرم فشار لازم برای پایان داده به استفاده از کودک سربازها را در اختیار دارد و با تصویب قوانینی مانع از آن شده است که دولتهای خارجی که از کودکان در جنگ سوء استفاده می کنند، از کمک های نظامی و امنیتی دولت آمریکا استفاده کنند.
بر اساس قانونی که در سال 2019 تصویب شده، فهرستی شامل 11 کشور تدوین شده است که از کودکان به عنوان سرباز استفاده می کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/187407/ادامه-بی-توجهی-دولت-ترامپ-به-کودک-سربازها
بستن   چاپ