اخبار محرمانه
پدر روح‌الله زم مشارکت در بازداشت فرزندش را تکذیب کرد
دوشنبه 6 آبان 1398 - 10:32:44 AM

اخبار محرمانه-پدر روح‌الله زم مشارکت خود و خانواده‌اش برای کشاندن فرزند خود به عراق و دستگیری‌اش را تکذیب کرده و برای او "طلب بخشش" کرد. محمدعلی زم همچنین ابراز امیدواری کرد که "چهره" کسانی که باعث "فریب" فرزندش شده‌اند، "آشکار" شود.

محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم مدیر بازداشت‌شده کانل آمدنیوز، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «هیچ‌یک از اعضای خانواده در تمهید شرایط و مقدمات سفر و دستگیری روح‌الله مشارکت نداشته»اند.

حجت‌الاسلام زم که پیش‌تر مناصبی حکومتی از جمله ریاست حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را برعهده داشته، در این بیانیه همچنین "رهاسازی" فرزندش روح‌الله زم از به گفته خود "سیاهچاله‌های دروغ، خیانت، انحراف و فریب دریوزگان ضد انقلاب و دشمنان اسلام و ایران" را "ارج نهاده" است.


به گزارش ایسنا، محمدعلی زم در عین حال از "بازگرداندن" روح‌الله زم به ایران به "بهانه و انگیزه" زیارت و ملاقات با "مرجعیت شیعه سرزمین عراق" سخن گفته و این حادثه را از جمله "نشانی از صفای باقیمانده، طینت پاک، فطرت نیالوده و رسوب‌نیافتگی زنگارهای دنیازدگی و برخی اتهام‌های منتسب در وجود" فرزندش دانسته است.

پیش‌تر نیز برخی منابع نزدیک به روح‌الله زم انگیزه او برای سفر به عراق را دیدار با آیت‌الله علی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان در نجف اعلام کرده بودند. بعضی منابع دیگر نیز مدعی شده بودند که پدر و برخی اعضای خانواده روح‌الله زم در کشاندن او به عراق مشارکت داشته‌اند.

محمدعلی زم در حالی از "بازگرداندن روح‌الله" به ایران به "بهانه و انگیزه" ملاقات با "مرجعیت شیعه سرزمین عراق" خبر داده که دفتر آیت‌الله سیستانی چنین خبری را تکذیب کرده است.

ابراز امیدواری نسبت به "آشکار شدن چهره نمکدان‌شکن‌ها"

حجت‌الاسلام زم همچنین در بخش دیگری از بیانیه خود ابراز امیدواری کرده است که با بازداشت فرزندش «چهره همه منافقان، منحرفان، نفوذی‌ها و نمکدان‌شکن‌های تنیده در پیکره نظام مقدس که اسباب فریب فرزندان ساده‌دل و سهل‌انگاری چون فرزند ما و تحریف حقایق و انکار خدمات جمهوری اسلامی را فراهم ساخته‌اند، آشکار خواهد شد.»


پدر روح‌الله زم در حالی از "فریب" فرزند خود سخن گفته که پیش‌تر نیز ادعای بازداشت چند نفر در "حوزه نهاد ریاست جمهوری" به اتهام ارتباط با پرونده "آمدنیوز" توسط جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس شورای اسلامی، باعث واکنش تند نمایندگان دولت روحانی شده بود.

علی ربیعی، سخنگوی دولت ایران، 24 مهرماه گذشته چنین اتهاماتی را "امتداد آمدنیوز" دانسته و خواستار پرهیز از "قضاوت‌های تند" شده بود.

"عذرخواهی و طلب بخشش"

محمدعلی زم در بخش دیگری از بیانیه خود ضمن قدردانی از "الطاف و راهبری‌های" آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و نیز سپاه پاسداران، از این دو و نیز از «همه اشخاص گرامی حقیقی و حقوقی که در یکی دو سال اخیر، ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌وکتاب، مفتضح و بی‌اخلاق "آمدنیوز" قرار گرفته‌اند، به سهم خود، عذرخواهی نموده» و برای روح‌الله زم "طلب بخشش و حلالیت" کرده است.

محمدعلی زم در نهایت ابراز امیدواری کرده است که «با گفتن حقایق، تحول واقعی روحی و توبه روح‌الله به درگاه حضرت ربوبیت، کرده‌های ناهنجار و گفتارهای ناصواب او جبران گردد.»

درباره بازداشت روح‌الله زم اخبار و گزارش‌های ضد و نقیضی منتشر شده است. روابط عمومی کل سپاه پاسداران روز 22 مهرماه گذشته در بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر دستگیری روح‌الله زم، ماعلام کردکه مدیر "آمدنیوز" طی یک "عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چندوجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری" به داخل کشور "هدایت" و بازداشت شده است.



  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Persian -> English...
    • Create a new word list...
  • Copy

http://www.SecretNews.ir/fa/News/185398/پدر-روح‌الله-زم-مشارکت-در-بازداشت-فرزندش-را-تکذیب-کرد
بستن   چاپ