اخبار محرمانه
ترامپ به جمهوری‌ خواهان رو زد
سه شنبه 30 مهر 1398 - 18:55:13
اخبار محرمانه - فارس / رئیس‌جمهور آمریکا به هم‌حزبی‌هایش توصیه کرد در برابر تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح او، بیشتر از قبل به حمایت از وی بپردازند.
«دونالد ترامپ» که با فشار فزاینده تحقیقات استیضاح توسط دموکرات‌ها روبروست، روز دوشنبه از اعضای حزب جمهوری‌خواه خواست بیشتر از گذشته از او حمایت کنند.
به نوشته پایگاه خبری «هیل»، ترامپ که در جمع اعضای کابینه‌اش صحبت می‌کرد، گفت: «جمهوری‌خواهان باید محکم بایستند و بجنگند.»
وی افزود: «ما افرادی را داریم که مبارزان فوق‌العاده‌ای هستند، اما باید محکم‌تر از قبل بایستند و بجنگند، چون دموکرات‌ها دارند تلاش می‌کنند تا برای [پیروزی در] انتخابات با حزب جمهوری‌خواه ضربه بزنند.»
اظهارات ترامپ پس از آن مطرح می‌شود که دستکم دو تصمیم وی با انتقاد تعداد زیادی از هم‌حزبی‌هایش روبرو شد: خروج نیروهای آمریکایی از مناطق تحت کنترل کردها در شمال سوریه و اعلام میزبانی نشست گروه 7 در یکی از هتل‌هایش در فلوریدا.
همزمان، بعضی از جمهوری‌خواهان از جمله «میت رامنی» سناتور ایالت میشیگان حتی از استیضاح ترامپ به دلیل پرونده زد و بند با دولت اوکراین برای اتهام‌زنی به «جو بایدن» نامزد بالقوه دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت کرده‌اند.
در هفته‌های گذشته پرونده اوکراین به بهانه‌ای برای پیشبرد پرونده استیضاح توسط دموکرات‌ها بدل شده و هر روز که می‌گذرد ابعاد تازه‌ای از این پرونده روشن شده و فشار بر ترامپ بیش از قبل افزایش می‌یابد. ترامپ پیش از این هم به اعضای حزب جمهوری‌خواه توصیه کرده بود که با تلاش دموکرات‌ها برای به جریان انداختن روند استیضاح مقابله کنند.
در همین راستا، روز دوشنبه جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان طرحی را برای کنار گذاشتن «آدم شیف» از ریاست کمیته منتخب اطلاعات ارائه کردند، اما در تصویب آن با شکست مواجه شدند. شیف یکی از اصلی‌ترین مهره‌ها در پیشبرد پرونده استیضاح است و بارها مورد حمله لفظی ترامپ قرار گرفته است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/184123/ترامپ-به-جمهوری‌-خواهان-رو-زد
بستن   چاپ