اخبار محرمانه
کف و سوت رسانه وهابی برای سرمقاله روزنامه داخلی!
سه شنبه 30 مهر 1398 - 03:28:02
اخبار محرمانه - این حضرات با همه ادعا و یدک‌کشیدن عناوین مدیرمسئولی و سردبیری روزنامه کجا زندگی می‌کنند؟ با همنوایی با وهابیون و ضدانقلاب چگونه تیشه به ریشه خود می‌زنند؟
به گزارش مشرق ، (م. م) مدیر مسئول یک روزنامه داخلی در سرمقاله‌ای با اشاره به آنچه وی تبلیغات رسانه‌ای برای مراسم اربعین خوانده، نوشت مجموع کسانی که در مراسم مذهبی شرکت می‌کنند کمتر از 5 درصد جمعیت کشور است! (م. م) در سرمقاله روز یکشنبه 28 مهرماه این روزنامه با اشاره به برخی نابهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی، به اکثریت مردم ایران توهین کرده و آنها را دچار بیماری خطرناک بی‌ایمانی و بی‌اعتقادی خواند!!
به دنبال این سرمقاله، تلویزیون وهابی «ایران اینترنشنال» وابسته به آل‌سعود، نیز در کنار مصاحبه‌ای با صادق زیباکلام ضمن تایید سرمقاله (م. م) به لجن‌پراکنی علیه انقلاب و نظام اسلامی و مردم ایران پرداخت.
در حالی امثال (م. م) و وهابیون آل‌سعود و سایر رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به نظام سلطه که در طول دو هفته برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین سکوت مرگباری در پیش گرفته بودند، اینک از محافل خود بیرون آمده و به حرف افتاده‌اند که راهپیمایی امسال بسیار پرشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار شد و همه اخبار و گزارش‌ها و مشاهدات حاضران در این راهپیمایی و حتی خبرنگاران خارجی که هر یک به نحوی در آن حضور داشتند، این واقعیت ‌تردید ناپذیر را تایید می‌کنند. چنان‌که حتی معدود اخباری که برای تخریب این همایش عظیم از زیر دست برخی همپالگی‌های این حضرات هم در رفت، حکایت از عظمت و پرشورتر بودن راهپیمایی سال جاری داشت.
ای کاش این حضرات سرمقاله‌نویس، برای یک‌بار هم که شده از دفاتر خود ولو به قصد شرکت در راهپیمایی جاماندگان همین تهران بیرون زده و با تغییر چهره در آن حضور می‌یافتند تا لااقل با چشم خود خیل عظیم جمعیت را ببینند که اگر سال‌های قبل از نزدیکی‌های دروازه شهر ری، راهپیمایی به دلیل ازدحام جمعیت قفل شده و راهپیمایان ناگزیر از توقف می‌گشتند، امسال این اتفاق از چندین کیلومتر قبل‌تر و پس از پل بعثت روی داد.
کاش بودند و می‌دیدند که در نزدیکی زمان اذان ظهر یعنی حدود پنج ساعت پس از آغاز راهپیمایی هنوز انبوه جمعیت از میدان شوش سرازیر بود و ستون عظیم آن به طول 8- 9 کیلومتر تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی کشیده شده بود. گرچه شاید اگر این دسته از افراد حتی اگر در این راهپیمایی حضور هم داشتند مانند سامری که در مقابل معجزات حضرت موسی علیه‌السلام مانند تبدیل عصا به اژدها و کنار زدن امواج دریای نیل، می‌گفت اگر راست می‌گویی معجزه‌ای بیاور! آنها نیز معجزه عظمت و شکوه امروز مردم ایران و مسلمانان دیگر سرزمین‌ها را رویت نمی‌کردند!!
این دسته از سرمقاله‌نویسان گویا در اتاق‌های تنگ خود چنان حبس شده‌اند که توان شرکت در هیچ‌ یک از مراسم مذهبی و دینی را ندارند.
این در حالی است که بنا به آمارهای جهانی اینک مشهد به پرجمعیت‌ترین شهر زیارتی جهان تبدیل شده و سالانه بیش از 35 میلیون زائر را پذیراست. از طرف دیگر مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله حسین علیه‌السلام، روز به روز پرشورتر می‌شود که از قضا اکثریت عزاداران را نسل جوان تشکیل می‌دهد. حتما این حضرات از منازل و ویلاهای خود در شمال شهر قدم رنجه نمی‌کنند تا برای یک‌بار به حسینیه‌ها و تکایا و کوچه پس‌کوچه‌های شهر رفته و تعداد کثیر هیئت‌های مذهبی جوانان را ببینند که سال به سال بیشتر و بیشتر می‌شود. لابد ثبت‌نام‌های دانشجویی در اعتکاف‌های ماه رجب و رمضان را نمی‌بینند که از ماه‌ها قبل رزرو شده و همه برای بدست آوردن جایی در این اعتکاف‌ها از یکدیگر سبقت می‌جویند. شاید به جمکران نرفته‌اند، در یک نیمه شعبان یا اعیاد مذهبی یا حتی پنجشنبه و سه‌شنبه‌ها تا انبوه جمعیت را ببینند که چگونه مسیر قم به جمکران را پیاده می‌پیمایند.
و احتمالا شب‌های احیاء ماه رمضان را در حرم‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام یا مساجد و هیئت‌ها و تکایا سر نکرده‌اند تا خیل عظیم جمعیت را مشاهده نمایند که علاوه‌بر اماکن فوق، همه خیابان‌های اطراف را نیز در برگرفته‌اند.
واقعاً این حضرات با همه ادعا و یدک‌کشیدن عناوین مدیرمسئولی و سردبیری روزنامه کجا زندگی می‌کنند؟ چگونه می‌اندیشند؟ با همنوایی با وهابیون و ضدانقلاب چگونه تیشه به ریشه خود می‌زنند؟ چه می‌خواهند بدست آورند؟ آیا کنار ماندن از مناصب و سمت‌ها، آن‌قدر ارزش دارد که همه دنیا و آخرت خود را زیر پا له کنند؟
این تذهبون ؟

http://www.SecretNews.ir/fa/News/183995/کف-و-سوت-رسانه-وهابی-برای-سرمقاله-روزنامه-داخلی!
بستن   چاپ