اخبار محرمانه
معترضان لبنانی پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند +فیلم
سه شنبه 30 مهر 1398 - 01:03:17
اخبار محرمانه - معترضان لبنانی با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در خط مقدم مقاومت علیه «دشمن اسرائیلی» قرار دارند.
به گزارش مشرق، اعتراضات لبنانی‌ها به برنامه‌های جدید دولت برای وضع مالیات‌ و مشکلات معیشتی امروز (دوشنبه) برای پنجمین روز در سطح وسیعی در بیروت و برخی دیگر از شهرها برگزار شد.
بیشتر بخوانید:
حقوق وزیران و نمایندگان لبنان نصف شد
به نوشته خبرگزاری دولتی لبنان، تعداد معترضان به خصوص در مرکز بیروت هر آن افزایش می‌یابد و همزمان اعتصابات نیز در این شهر برقرار است.
طبق این گزارش، برخی از معترضان در میدان «ریاض الصلح» بیروت اقدام به آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی کردند. همزمان در شهر «صور» در جنوب لبنان نیز جوانان با آتش زدن پرچم این رژیم، شعار دادند که در خط مقدم مبارزه علیه «دشمن اسرائیلی» هستند.


دانلود
این اعتراضات در حالی وارد پنجمین روز خود شده است که سرانجام امروز هیأت دولت لبنان تمام اصلاحات اقتصادی پیشنهاد شده در طرح نخست‌وزیر این کشور برای حل بحران پیش آمده را به همراه بودجه سال 2020 تصویب کرد.
جرقه اعتراضات مذکور -که البته زمینه آن از چندی پیش آغاز شده بود- وقتی زده شد که لبنان بر تماس‌های صوتی اینترنتی مانند تماس از طریق واتساپ مالیات وضع کرد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز شنبه خود، با حمایت از خواسته معترضان، تظاهرات را حق آنها دانست و عین حال استعفا یا کناره‌گیری هر یک از مقامات حکومتی را رد کرد.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
نمایی از اعتراضات امروز در بیروت ( دانلود )

http://www.SecretNews.ir/fa/News/183981/معترضان-لبنانی-پرچم-رژیم-صهیونیستی-را-آتش-زدند--فیلم
بستن   چاپ