اخبار محرمانه
جونیور بی‌تکنیک‌ترین برزیلی دنیاست
دوشنبه 29 مهر 1398 - 19:58:24
اخبار محرمانه - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: جونیور هیچ کدام از خصوصیات فنی برزیلی‌ها را ندارد و به نظر من بی‌تکنیک‌ترین برزیلی دنیا است.
به گزارش مشرق ، ناصر محمدخانی اظهار داشت: اینکه پرسپولیس پس از 2 شکست پیاپی در بازی مقابل پیکان به پیروزی رسید و سه امتیاز کامل را به دست آورد اتقاق خوبی است.
وی افزود: اگرچه پرسپولیس هنوز ضعف‌هایی را در عملکرد تیمی خود دارد اما نسبت به بازی‌های گذشته پیشرفت داشت و می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود.
بیشتر بخوانید:
پرسپولیس به‌دنبال فسخ قرارداد جونیور
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولس اگر می‌خواهد مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر باشد باید همچون سال‌های گذشته در نیم فصل اول امتیازات لازم را جمع کند چرا که تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل دوم سخت امتیاز از دست می‌دهند.
محمدخانی تصریح کرد: بازیکن برزیلی در دنیا به تکنیکی بودن معروف هستند و همواره فوتبالی دلنواز را به نمایش می‌گذارند اما جونیور هیچ کدام از خصوصیات فنی برزیلی‌ها را ندارد و به نظر من بی‌تکنیک‌ترین برزیلی دنیاست.
وی تاکید کرد: مشکل «علی علیپور» عدم اعتماد به نفس و شرایط روحی و روانی نامناسب است و به طور حتم با زدن یکی 2 گل دوباره به روزهای اوجش باز خواهد گشت.
بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: باید به (گابریل) کالدرون فرصت داد تا بتواند اندیشه‌های تاکتیکی خود را در پرسپولیس پیاده کند و بتواند همچون برانکو (ایوانکوویچ) موفقیت‌های بزرگی را با این تیم بزرگ کسب کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/183848/جونیور-بی‌تکنیک‌ترین-برزیلی-دنیاست
بستن   چاپ