اخبار محرمانه
تحسین نشریه آمریکایی از قدرت میگ 25
دوشنبه 29 مهر 1398 - 15:20:34
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / پرتال نظامی وابسته به ارتش آمریکا در جدیدترین گزارش خود به قدرت و سرعت بالای جنگنده‌های «میگ-25» اذعان کرد.
پرتال نظامی «ما قوی هستیم» [We Are the Mighty] که وابسته به ارتش آمریکاست در جدیدترین گزارش خود به قدرت و سرعت بالای جنگنده‌های «میگ-25» اذعان کرد و نوشت: جنگنده‌های میگ که برای نخستین بار در سال 1964 ساخته شد همچنان پرسرعت‌ترین هواپیمای نظامی جهان است.
جنگنده میگ-25 که ناتو نام «فاکس بت» [روباه خفاش] را بر آن نهاده سریعترین هواپیمای نظامی جهان است که حتی از نسل چهارم و پنجم آن نیز پرسرعت‌تر است و زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سابق آن را برای نخستین بار طراحی کرد برخی آن را وسیله‌ای برای ترساندن آمریکا و متحدانش در ناتو توصیف کردند.
در این گزارش با اشاره به قدرت دینامیک آن آمده است: طراحی توربوجت میگ-25 باعث می‌شود سرعت هواپیما در شرایط عملیاتی به حداکثر 2.8 ماخ (حدود 3500 کیلومتر در ساعت) و یا حتی 3.2 ماخ (نزدیک به 4000 کیلومتر در ساعت) برسد. سرعت بالای آن به سادگی هر جنگنده غربی را پشت سر می‌گذارد.
میگ-25 از قدرت مانورپذیری بالایی برخوردار نیست، اما گزینه رهگیری و قابلیت بالای آن برای شناسایی همواره کابوسی برای بمب افکن‌های بی-70 آمریکا به شمار می‌آمد. هرچند آمریکا مانع ورود بی-70 به ناوگان نیروی هوایی این کشور شد، ولی شوروی سابق میگ-25 را در ناوگان هوایی خود به کار گرفت.
انتهای پیام/

http://www.SecretNews.ir/fa/News/183800/تحسین-نشریه-آمریکایی-از-قدرت-میگ-25
بستن   چاپ