اخبار محرمانه
ارتش سوریه راهی شمال این کشور شد
يکشنبه 21 مهر 1398 - 21:16:33
اخبار محرمانه - آخرین خبر / تلویزیون دولتی سوریه از حرکت ارتش سوریه به سمت شمال این کشور برای مقابله برای تجاوزات ارتش ترکیه خبر داد.
ساعتی قبل، یک مسئول ارشد منطقه تحت کنترل کُردها در شمال شرقی سوریه به شبکه روسیاالیوم گفته بود که ارتش سوریه امشب وارد شهر کوبانی (عین‌العرب) خواهد شد.
«عصمت شیخ حسن» مسئول دفاعی منطقه تحت کنترل کُردها در شمال شرقی سوریه افزود: ورود ارتش سوریه به شهر عین‌العرب در چارچوب توافق با روسیه صورت می‌گیرد.
پیشتر «محمد شاهین» معاون شورای اجرایی مدیریت خودگردان منطقه شرق فرات سوریه به خبرگزاری «نورث پرس» گفته بود که ارتش سوریه آماده است تا برای ساعاتی دیگر وارد شهر «عین العرب» (کوبانی) شود.
شبکه خبری «المیادین» هم به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ارتش سوریه ظرف دو روز آینده وارد شهرهای عین العرب(ریف شمالی حلب) و منبج(ریف شرقی حلب) خواهند شد.
شرق رقه تحویل دولت دمشق می‌شود
به گزارش خبرانلاین، منابع محلی گزارش دادند ارتش دموکراتیک SDF با ارتش سوریه به توافق رسیده تا شرق رقه را تحویل نیروهای بشار اسد دهند. توافق میان مخالفین و اسد انجام شده و کار واگذاری اراضی به دولت به زودی انجام می‌شود.
فرمانده کل شبه نظامیان کُرد سوریه نیز افزود: در صورتی که آمریکا اقدامی برای توقف عملیات ترکیه در شمال سوریه و حمایت از کُردها انجام ندهد، کردها به همپیمانی با روسیه و نظام سوریه متوسل می شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/181950/ارتش-سوریه-راهی-شمال-این-کشور-شد
بستن   چاپ