اخبار محرمانه
نشست فوق‌العاده شورای نگهبان برای بررسی تشکیل وزارت بازرگانی
يکشنبه 21 مهر 1398 - 12:27:24
اخبار محرمانه - تسنیم / سخنگوی شورای نگهبان از نشست فوق‌العاده این شورا برای بررسی مصوبه مجلس درباره تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد.
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با تسنیم از نشست این شورا برای بررسی مصوبه مجلس پیرامون تشکیل وزارت بارزگانی و خدمات تجاری خبر داد و گفت: شب گذشته(شنبه، 20 مهر) جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور تمامی اعضای شورای نگهبان برای بررسی مصوبه مجلس پیرامون تشکیل وزارت بازرگانی برگزار شد که در این نشست بخشی از مواد این طرح مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: هنوز اعضای شورای نگهبان نسبت به مصوبه مجلس پیرامون تشکیل وزارت بازرگانی به جمع‌بندی نرسیده‌اند که در جلساتی که طی روزهای آتی خواهیم داشت، نظر نهایی خود را به مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنیم.
سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در هفته گذشته در نامه‌ای به مجلس خواستار مهلت 10 روزه‌ای برای بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی شد که این مهلت تا پایان این هفته تمام می‌شود و نظر نهایی خود را درباره این طرح به مجلس اعلام خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوم مهر امسال، از مجموع 222 نماینده حاضر، با 132 رأی موافق، 78 رأی مخالف و 8 رای ممتنع با تشکیل وزارت "تجارت و خدمات بازرگانی" و انتزاع وظایف این حوزه از وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کردند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/181799/نشست-فوق‌العاده-شورای-نگهبان-برای-بررسی-تشکیل-وزارت-بازرگانی
بستن   چاپ