اخبار محرمانه
آخرین وضعیت نفتکش حادثه‌دیده ایرانی
جمعه 19 مهر 1398 - 13:57:57
اخبار محرمانه - فارس / مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ضمن اعلام اینکه پس از وقوع حادثه برای نفتکش SABITI در دریای سرخ، هیچ کمکی به این کشتی نشده است، از تغییر مسیر این نفتکش ایرانی خبر داد.
هیچ کمکی به نفتکش ایرانی نشده است/ نفتکش ایرانی تغییر مسیر می‌دهد
به گزارش شانا، نصرالله سردشتی با اشاره به این موضوع که پس از وقوع حادثه برای نفتکش ایرانی متعلق به شرکت ملی نفتکش (NITC) هیچ طرفی کمکی نکرده است، اعلام کرد که نفتکش ایرانی تغییر مسیر می‌دهد.
وی با اشاره به این موضوع که خدمه نفتکش در سلامت کامل هستند، گفت: نفتکش ایرانی هنوز مسیر خود را از سرنگرفته است و به محض آغاز سفر، مسیر خود را برای خروج از دریای سرخ تغییر می‌دهد.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، هنوز دلیل حادثه برای نفتکش ایرانی مشخص نیست، اما جلو نشست نفت به دریا گرفته شده است.
روابط عمومی شرکت ملی نفتکش همچنین در اطلاعیه ای اعلام کرد پس از توقف موقت نشت نفت از نفتکش، مجددا نشت نفت آغاز شده و آلودگی زیست محیطی ناشی از آن ادامه دارد.
تکذیب انتشار تصاویر متعلق به کشتی
تصاویر منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی و سایت های خبری که یک کشتی دچار حریق را نشان می دهد متعلق به کشتی SABITI نیست. این کشتی دچار حریق نشده و کاملا در وضعیت باثبات قرار دارد. نشت نفت از کشتی نیز برای مدتی متوقف شد
خدمه کشتی در وضعیت ایمن هستند
همه خدمه کشتی نیز خوشبختانه در وضعیت ایمن قرار دارند.
به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی نفتکش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت های 5 و 5:20 صبح در 60 مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/180752/آخرین-وضعیت-نفتکش-حادثه‌دیده-ایرانی
بستن   چاپ