اخبار محرمانه
معاون وزیر صمت: تحریم فرصت است
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 21:05:53
اخبار محرمانه - خبرآنلاین / سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: محدودیت‌ها و تحریم‌های ایجاد شده می‌تواند تبدیل به فرصت شود، یک فرصت است و باید صادرات مواد خام و اولیه از جمله میعانات را به سمت حلقه آخر ارزش افزوده هدایت کنیم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از وزارت صنعت،‌معدن و تجارت مهدی صادقی نیارکی اظهار کرد: محصولات شیمیایی و پایه هیدرو کربنی از مزیت‌های کشور است و در این حوزه جزو کشورهای مزیت دار منبع پایه محسوب می‌شویم.
وی با یادآوری اینکه محدودیت‌های بین المللی صادرات نفت خام را هدف قرار داده است، تصریح کرد: باید به سمت ایجاد ارزش افزوده برویم و هر چقدر بتوانیم ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم برای کشور مفیدتر است و با محدودیت‌ها مقابله خواهد شد.
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت با بیان اینکه صادرات محصول با ارزش افزوده بالاتر به توسعه صادرات غیرنفتی کشورمان کمک می‌کند، گفت: برخی محدودیت‌ها یک نوع فرصت محسوب می‌شود و باید صادرات را به سمت حلقه آخر ارزش افزوده هدایت کنیم.
صادقی نیارکی در خصوص انجمن نیز بیان کرد: انجمن نگارش یک مرامنامه را در دستور کار خود قرار دهد و در ترویج این مرامنامه بکوشد و برای عضویت در انجمن صلاحیت سنجی بشود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/180107/معاون-وزیر-صمت--تحریم-فرصت-است
بستن   چاپ