اخبار محرمانه
شایعه یا واقعیتِ برکناری مدیران و معاونان شرکت ایران خودرو
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 10:23:09
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / عضو کمسیون صنایع مجلس با اشاره به احتمال تغییر مدیران شرکت ایران خودرو گفت: خبر جابجایی و برکناری مدیران و معاونان این شرکت را تا حالا نشنیده ام.
حمید گرمابی عضو کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال تغییر مدیران شرکت ایران خودرو گفت: خبر جابجایی و برکناری مدیران و معاونان این شرکت را تا حالا نشنیده ام.
او ادامه داد: بنا به دلایلی ممکن است با تغییر در روند مدیریت جدید برخی از معاونان و روسای این شرکت هم تغییر کنند.
به طور کلی این روز‌ها بازار شایعات با ورود مدیریت جدید ایران خودرو زیاد است.
گرمابی در ادامه مبنی بر اینکه چه زمانی قیمت خودرو نهایی می‌شود و آیا افزایشی وجود خواهد داشت، اظهار کرد: در گذشته یک سیاستی مبنی بر جلوگیری از قیمت خودرو اتخاذ شد و باید ببینم این سیاست آیا اجرایی می‌شود یا خیر، اگر اجرایی شود قطعا قیمت خودرو دارای ثبات می‌شود در غیر این صورت نوساناتی در این قیمت‌ها است.
عضو کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برنامه‌ای که ما داریم قیمت‌هایی که در بازار تعیین شده پایین بیاوریم و این مستلزم افزایش تولید است. اکنون تولید در 2 خودروساز عمده به شدت پایین آمده است و از اول سال حدودا با افت تولید روبرو شدیم.
گرمابی با اشاره به توقف خط تولید خودرو پراید گفت: هم اکنون برنامه و زمانبندی دقیقی برای توقف تولید این خودرو نداریم، ولی قرار است این طرح انجام شود، ولی به طور کلی در جریان این موضوع نیستم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/166403/شایعه-یا-واقعیتِ-برکناری-مدیران-و-معاونان-شرکت-ایران-خودرو
بستن   چاپ