اخبار محرمانه
گزارش پنتاگون در مورد حمله به آرامکو تا 48 ساعت آینده
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 01:47:23
اخبار محرمانه - پنتاگون از تلاش کارشناسان اطلاعاتی آمریکا و بررسی شواهد موجود در زمینه حمله به تاسیسات آرامکو و اعلام مسئول این حمله خبر داد.
به گزارش مشرق ، یک مقام وزارت دفاع آمریکا سه شنبه شب به وقت تهران گفت که پنتاگون در حال مهیا کردن گزارشی درباره عامل حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی عربستان است.
بیشتر بخوانید:
نظر مقام سابق پنتاگون درباره اتهام حمله به آرامکو از ایران
به گفته این مقام آمریکایی، کارشناسان آمریکایی در حال بررسی دقیق شواهد موجود در عربستان و بازرسی اطلاعات راداری از منطقه هستند.
ارتش یمن صبح روز شنبه با 10 پهپاد مسلح به دو پالایشگاه شرکت آرامکوی عربستان سعودی حمله کرد که در پی آن روند تولید و صادرات نفت سعودی‌ها با اختلال مواجه شد.
«مایک پنس» معاون ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه در همین زمینه اظهار داشت که جامعه اطلاعاتی آمریکا اینک با پشتکار و تلاش در حال برای بررسی شواهد موجود در این باره ماجراست.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز شب گذشته اظهار داشت که گزینه دیپلماسی با ایران هنوز پایان نیافته و آمریکا به دنبال جنگ با هیچ کس نیست.
وی در سخنان خود گفت که حمله به تاسیسات آرامکو وسیع بود و امکان داشت که واکنش به آن به صورت گسترده باشد، اما می‌خواهیم بدانیم که چه کسی پشت این حملات قرار دارند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/166271/گزارش-پنتاگون-در-مورد-حمله-به-آرامکو-تا--48-ساعت-آینده
بستن   چاپ