اخبار محرمانه
پیش بینی استراتژیست معروف آمریکایی در مورد انتخابات 2020
سه شنبه 26 شهريور 1398 - 19:23:10
اخبار محرمانه - ایرنا / استراتژیست برجسته حزب دموکرات اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهوری آمریکا و حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست ‌جمهوری 2020 آمریکا شکست تاریخی و خفت‌باری را متحمل می‌شوند.
به گزارش سازمان خبری آمریکایی «راواستوری»، ‌«ستنلی گرینبرگ» در شرح محتوای کتاب جدید خود با عنوان «شکستن حزب جمهوریخواه»، به این مساله می پردازد که ریاست جمهوری ترامپ، ‌افکار عمومی را به نفع دموکرات ها تغییر داده و رای دهندگان میانه رو را از حزب جمهوریخواه دور کرده است.9109
وی افزود: آنچه به وقایع سال 2016 انجامید، ‌ این بود که ترامپ پایگاه جنبش «حزب چای» حزب جمهوریخواه را برعهده گرفت و آن را با «اوانجلیست ها» (مسیحیت انجیلی) متحد کرد.
گرینبرگ گفت: انتخاب ترامپ به شکست حزب جمهوریخواه به دلیل تسلط جنبش چای و اوانجلیست ها بر این حزب، ‌سرعت می بخشد، افرادی که مدارا نمی کنند و آمریکای چند فرهنگی را بخشی از آینده ما نمی دانند.
وی افزود: همچنین تصور می کنم که این مساله به حس مقاومت از سوی مردم می افزاید و سطح آگاهی مردم از ارزش هایشان و وقایع رویداد را بالا می برد.
از این رو این استراتژیست، پیروزی بزرگی را برای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیش بینی کرد.
پنجاه ونهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 13 آبان سال 1399 (سوم نوامبر سال 2020) برگزار می‌شود.
حدود 14 ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده و حزب دموکرات پس از برگزاری مناظرات خود بین 20 نامزد، در نهایت قادر شد به یک فهرست 10 نفره از نامزدها دست یابد.
در همین حال، سومین مناظره میان 10 نامزد اصلی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا برگزار شد و در حالی به پایان رسید که براساس نظرسنجی ها، «جو بایدن» معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اکثر آرای موافق را در افکار عمومی کسب کرده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/166023/پیش-بینی-استراتژیست-معروف-آمریکایی-در-مورد-انتخابات-2020
بستن   چاپ