اخبار محرمانه
208 هزار میلیارد تومان گردش مالی در حوزه‌ی تجارت الکترونیک
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 15:36:35
اخبار محرمانه - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، افزود: میزان گردش مالی در حوزه‌ی عملکرد تجارت الکترونیکی تاکنون 208 هزار میلیارد تومان است و متوسط مبلغ تراکنش تجارت الکترونیکی به ازای هر خرید 187 هزار تومان و تعداد تراکنش‌ها از لحاظ تعداد 1 میلیارد و 113 هزار عدد است.
رهبری، خاطرنشان کرد: سه محور اصلی در گزارشی که ارائه کرده‌ایم داریم. اول زیرساخت تجارت الکترونیکی است که ضریب نفوذ اینترنت، ضریب نفوذ گوشی همراه، میزان عضویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف به عنوان زیرساخت تجارت الکترونیک را داریم که در این مورد از وزارت ارتباطات بسیار تشکر می‌کنیم که در محاسبات این شاخص‌ها به ما بسیار کمک کردند.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، افزود: این گزارش را در مقایسه با جهان دادیم و در قسمت بعدی عملکرد تجارت الکترونیک را آورده‌ایم و مقایسه‌ی تجارت الکترونیک به مبلغ تولید ناخالص را نیز بررسی کردیم و همچنین در مورد بعدی جمعیت شناسی را مورد بررسی قرار دادیم به این معنی که واحدهای فعال ما در تجارت الکترونیک چه تعداد بوده و در کدام استان‌ها هستند و میزان نماد اعتمادی که دارند را در این گزارش آورده ایم.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/165063/208-هزار-میلیارد-تومان-گردش-مالی-در-حوزه‌ی-تجارت-الکترونیک
بستن   چاپ