اخبار محرمانه
روایت السیسی از داستان سوریه
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 19:22:37
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / رئیس‌جمهور مصر اعلام کرد آنچه در سوریه روی داد، برنامه‌ریزی شده بود و در این کشور از تروریسم برای تحقق اهدافی سیاسی استفاده شد.
به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سوریه (سانا) عبدالفتاح السیسی، که در کنفرانس ملی جوانان تحت عنوان «ارزیابی تجربه مبارزه با تروریسم داخلی و منطقه‌ای» سخن می‌گفت، اعلام کرد: آنچه در سوریه روی داد برنامه‌ریزی شده بود. از سازمان‌های تروریستی برای ویران‌سازی این کشور و چند کشور دیگر منطقه استفاده کردند. از تروریسم برای تحقق اهدافی سیاسی استفاده شد.
رئیس جمهور مصر افزود: هزینه استفاده از تروریسم برای نابودی کشور‌ها بالا نیست و این چیزیست که در سوریه روی داد. نمی‌توان از جنگ‌های متعارف برای نابودی کشور‌ها استفاده کرد. آنچه تروریسم با کشور‌ها می‌کند به مانند چیزی است که سرطان با جسم انسان می‌کند. تروریسم ابزار موفقی برای تحقق اهداف با هزینه بسیار اندک سیاسی و اقتصادی و نظامی بوده است.
سیسی اضافه کرد: بسیاری از کشور‌ها از بازگشت تروریست‌هایی که تبعه این کشور‌ها بوده‌اند جلوگیری کرده‌اند؛ زیرا پدیده تروریسم بین‌الملل هیولایی است که از کنترل عاملان پیدایش آن خارج شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/164478/روایت-السیسی-از-داستان-سوریه
بستن   چاپ